Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

oost058

Henk de Jong verwees ook nog ff naar Aris in zijn praatje. Sympathiek

Dokkumer

Henk voelt tot in zijn tenen tenminste hoe het in Leeuwarden leeft. Kunnen veel mensen nog een puntje aan zuigen.
Heb eerlijk niet veel met Aris, maar hoop wel dat ze heel ver komen. Vind het prachtig hoe het nu gaat met de veredelde korfballers :P

Dokkumer

Stand na eerste kwart 26-15. Inmiddels 29-18.

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:24:13
Stand na eerste kwart 26-15. Inmiddels 29-18.
Come On Aris maak Leeuwarden nog trotser  :thumbsup

Dokkumer

Ach als ze deze verliezen kunnen ze altijd nog in eigen hal de boel afmaken natuurlijk..

Actuele tussenstand schijnt 33-23 te zijn.. Was zelfs even 30-23

Dokkumer

Dramatische fase Aris, Den Bosch loopt uit naar 41-25. Aris scoort in 3 minuten maar 2 punten.

gobo

Oei wat een klapper. Een ouderwets pak  :_spank
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

John Hiatt

Ben er niet geweest. Maar heb begrepen dat het een giga bende was in de Maaspoort. Uitverkocht, bloedfanatiek en op het randje. En daaraan is Aris bezweken. Jammer, maar nog niks aan de hand. Den Bosch heeft nog nooit een play off game in Leeuwarden gewonnen.

John Hiatt

Nu rust. Aris leidt met 50-32!

GerardFraneker


Ze zijn lekker bezig!
Hoorde het net op omrop abe!

John Hiatt

Aris naar finale! Wint dik van Den Bosch! Dinsdag eerste uitwedstrijd naar Leiden, donderdag thuis!

Destroyer

Gefeliciteerd aris en supporters! Op naar de finale!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Gefeliciteerd mannen.  Bijzondere prestatie
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

poelie-lwd

Citaat van: gobo op mei 09, 2013, 20:10:49
Gefeliciteerd mannen.  Bijzondere prestatie

Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen?  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:24:49
Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen?  l0l
Sinds het uit Leeuwarden komt en op niveau succes heeft :devil