Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: John Hiatt op augustus 20, 2013, 09:11:31
Sfeer begint bij het spel op het veld. Dat slaat over naar de tribunes. Vorig seizoen heel vaak gezien dat vak 14 85 minuten stil was. Ik word beetje moe van dat gedoe over welk vak de beste sfeer maakt. De wedstrijd vindt plaats op het veld, niet op de tribunes, iig niet onderling! En verder moet niemand zeuren op de beleving in vak 14, die was zaterdag geweldig. En ook ik in 13,12, 11 enz.


|:) |:) |:) |:) |:)

denistel

vak 12 was aardig bezig ja haha,,,,,rugbyclub de Helderse Golf

oost058

Citaat van: clint op augustus 20, 2013, 07:26:06
_O_ _O_

Zo is het. Wat een gejank allemaal. De politie heeft zelf verklaard dat er niets gebeurd is. Prima toch? Wat hierboven omschreven wordt met dat er wel eens wat door de lucht vliegt, ach....waar hebben we het over?
Ook dat gejank van menigeen dat vak 14 meer gefocussed is op het uitvak bij een doelpunt. Hou toch op met janken. Dat hoort er toch bij, een beetje jennen. Gebeurt overal in de wereld. Let wel: laf stenen gaan gooien op een bus ben ik ook fel op tegen.

Mooi stukje van hen. En eens met commentaar. Gejank. EN wat mij betreft blijven we ook nog lekker lang in onze volkswijk. Miste zaterdag zelfs de oude pisbakken  :devil

Dokkumer

Citaat van: richard op augustus 20, 2013, 07:53:50
We moeten realistisch blijven, Groningen was dramatisch er schoof bij hun niemand door naar middenveld, zaterdag een nieuwe testcase en dan kunnen we zien hoe we het tegen een prima voetballende ploeg oppakken............
Ook de verdienste van Cambuur, door vroeg druk te zetten op de verdediging van de Groningers. Die durfden niet door te schuiven. Het inschuiven van van der Laan werd pas na 35 minuten enigszins geneutraliseerd doordat de Leeuw in het veld kwam voor Texeira. Die Texeira deed niet een stap teveel...

Puma

Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een keer herhaald word bij Fox? Zoja, wanneer?

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op augustus 20, 2013, 09:11:31
Sfeer begint bij het spel op het veld. Dat slaat over naar de tribunes. Vorig seizoen heel vaak gezien dat vak 14 85 minuten stil was. Ik word beetje moe van dat gedoe over welk vak de beste sfeer maakt. De wedstrijd vindt plaats op het veld, niet op de tribunes, iig niet onderling! En verder moet niemand zeuren op de beleving in vak 14, die was zaterdag geweldig. En ook ik in 13,12, 11 enz.

Dat is niet wat ik bedoel, ik probeer aan te geven dat de songs worden ingezet in 14 en dat de rest meegaat. Dat is alleen maar positief.

Vorig seizoen was de groep kleiner in 14, nu is de groep veel groter, maar 85 minuten stil in 14 is nooit geweest.

Ik ben blij dat iedereen zingt dat komt de sfeer ten goede.
MI-Sider for Life

el haj

Citaat van: Big Man op augustus 19, 2013, 23:18:48
De gepokt en gemazzelde Harry van der Laan benadrukte die "slimheid" in zijn commentaar nog een keer. 


Commentaar van Van der Laan? Heb ik iets gemist?!

Yellow Army

Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 12:58:39
Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een keer herhaald word bij Fox? Zoja, wanneer?

Heb je abo? Dan kan je hem oneindig vaak terugkijken op wedstrijd gemist. Zelf inmiddels al 3x terug gekeken.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: el haj op augustus 20, 2013, 14:14:47
Commentaar van Van der Laan? Heb ik iets gemist?!

Commentaar van vd Laan in de rust op fox
Area 58


Jules058

Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 12:58:39
Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een keer herhaald word bij Fox? Zoja, wanneer?

Staat een goede samenvatting op youtube, top kwaliteit hebben hem al een paar keer bekeken kan er geen genoeg van krijgen.  _O_
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

scclwd

Citaat van: oost058 op augustus 20, 2013, 10:26:12
Mooi stukje van hen. En eens met commentaar. Gejank. EN wat mij betreft blijven we ook nog lekker lang in onze volkswijk. Miste zaterdag zelfs de oude pisbakken  :devil

Volledig mee eens! Sterker nog, ik wil daar helemaal niet weg.

GerardFraneker

Citaat van: Yellow Army op augustus 20, 2013, 14:47:47
Heb je abo? Dan kan je hem oneindig vaak terugkijken op wedstrijd gemist. Zelf inmiddels al 3x terug gekeken.
[/quote

Haha Geweldig dankjewel dat wist ik niet ga meteen kijken!!  :thumbsup

mugel

Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 12:58:39
Iemand enig idee of deze wedstrijd nog een keer herhaald word bij Fox? Zoja, wanneer?

Als ik de programma-agenda van foxsports bekijk, zie ik dat de meest onbeduidende wedstrijden de hele week herhaald worden maar Cambuur-Groningen niet. Beetje jammer idd. Zelf heb ik 'm met UPC on demand kunnen terugkijken en kan dat nog tot 14 september. Ik weet niet hoe dat met andere providers werkt...

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op augustus 20, 2013, 14:47:47
Heb je abo? Dan kan je hem oneindig vaak terugkijken op wedstrijd gemist. Zelf inmiddels al 3x terug gekeken.

Wist ik niet, heb het net even opgezocht. Echt ideaal!  _O_