Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 13/14

Gestart door Len Cantello, mei 08, 2013, 13:00:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: moodygrunn op mei 10, 2013, 15:58:28
http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=4098

Bert van Oostveen: 'Cambuur - Heerenveen mooi openingsduel nieuwe seizoen'

Doe dat nou maar niet. Valt midden in de vakantie en niet iedereen heeft de luxe daar omheen te kunnen plannen!

GerardFraneker

Citaat van: Lore op mei 10, 2013, 17:09:40
Doe dat nou maar niet. Valt midden in de vakantie en niet iedereen heeft de luxe daar omheen te kunnen plannen!
Doe maar op 3de zaterdag avond van september  :devil

Destroyer

Bewaar die  wedstrijd maar voor de competitie. Liever een tegenstander met minder kaliber, Feyenoord, ajax of zo  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Ze kenne beter ADO als eerste doen  8P

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op mei 10, 2013, 17:09:40
Doe dat nou maar niet. Valt midden in de vakantie en niet iedereen heeft de luxe daar omheen te kunnen plannen!

Hopelijk idd niet de eerste wedstrijd! Maar mocht het zo zijn, dan begin je het seizoen wel lekker met 3 punten w:) w:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

#21
Citaat van: Galdiano op mei 09, 2013, 10:52:08
In de week van 17 juni word het programma van de eredivisie bekend!

Ik hoop echt dat Cambuur eerste wedstrijd uit moet, daarna thuis en daarna weer uit.. anders mis ik al de eerste twee thuiswedstrijden.. Grrrrrrrrr....

Dokkumer

Worden er trouwens ook nog oefenduels gespeeld voor de zomerstop? Even een rondreisje als kampioen JL :D :schaal

Destroyer

Ik ga echt niet een vakantie boeken zolang ik het  programma niet weet.  Daag, straks mis je wat moois.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Destroyer op mei 11, 2013, 13:43:23
Ik ga echt niet een vakantie boeken zolang ik het  programma niet weet.  Daag, straks mis je wat moois.

Kan niet ontkennen dat ik het wel beetje met je eens ben hihi, maar het kwaad is al geschied :)

zandokan

Broekster Boys speelt op 24 Mei in Damwâld tegen Kampioen Cambuur Op de Vrijdagavond van 24 Mei speelt tweede klasser Broekster Boys tegen De Kampioen van de eerste divisie Cambuur. Dit is voor geheel Noordoost-Friesland een mooie gelegenheid om de kersverse eredivisionist Cambuur te zien spelen.   Vooraf Oud Broekster Boys tegen Oud Cambuur Vanaf zes uur valt er op de vrijdagavond van 24 Mei al heel wat te beleven. De spelers, die voorheen het vlaggenschip van Broekster Boys bemanden spelen dan tegen de oud spelers van Cambuur. Jouke Dantuma uit Damwald is in de regio bekend geworden van het spelen bij Cambuur. Cambuur speelde in die periode in de Eredivisie. En zowaar na dertien jaar speelt Cambuur vanaf augustus weer in de Eredivisie. Jouke Dantuma heeft ook voor het vlaggenschip van Broekster Boys gespeeld. En momenteel is zoon Frits Dantuma in de selectie opgenomen van Cambuur. Zoon Jurian Dantuma is de laatste weken enkele malen gesignaleerd als invaller in de hoofdmacht van Broekster Boys. En zo zie je dat Broekster Boys ook een club is met een reputatie. De jeugd staat te trappelen bij Broekster Boys.  Toch zal het echt een wedstrijd worden tussen Oud-Broekster Boys en Oud-Cambuur.       Vanaf kwart voor acht Broekster Boys tegen Cambuur Maar Cambuur zorgde voor een daverende verrassing. Friesland had niet meer gedacht, dat Cambuur de kampioensvlag zou hijsen. Het is gewoon een geweldige prestatie. En dan met drie Friezen in de selectie. Vooral Oebele Schokker heeft een geweldig seizoen achter de rug. Martijn Barto kwam de laatste maanden volledig aan de bak en Mart Dijkstra raakte ook steeds beter in vorm. In Damwald kan men een eredivisionist bewonderen. En dan de huidige trainer is niemand minder dan trainer Henk de Jong uit Drachten. De Jong was al bekend van Harkemase Boys. Bij Harkemase Boys kende hij en de supporters geweldige tijden. Maar kampioen worden met Cambuur is echt uniek

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

richard

Mis sowieso 2 wedstrijden ga 2 augustus weg op een vrijdag, helaas het is niet anders!!

oost058

Citaat van: zandokan op mei 11, 2013, 14:40:22
Broekster Boys speelt op 24 Mei in Damwâld tegen Kampioen Cambuur Op de Vrijdagavond van 24 Mei speelt tweede klasser Broekster Boys tegen De Kampioen van de eerste divisie Cambuur. Dit is voor geheel Noordoost-Friesland een mooie gelegenheid om de kersverse eredivisionist Cambuur te zien spelen.   Vooraf Oud Broekster Boys tegen Oud Cambuur Vanaf zes uur valt er op de vrijdagavond van 24 Mei al heel wat te beleven. De spelers, die voorheen het vlaggenschip van Broekster Boys bemanden spelen dan tegen de oud spelers van Cambuur. Jouke Dantuma uit Damwald is in de regio bekend geworden van het spelen bij Cambuur. Cambuur speelde in die periode in de Eredivisie. En zowaar na dertien jaar speelt Cambuur vanaf augustus weer in de Eredivisie. Jouke Dantuma heeft ook voor het vlaggenschip van Broekster Boys gespeeld. En momenteel is zoon Frits Dantuma in de selectie opgenomen van Cambuur. Zoon Jurian Dantuma is de laatste weken enkele malen gesignaleerd als invaller in de hoofdmacht van Broekster Boys. En zo zie je dat Broekster Boys ook een club is met een reputatie. De jeugd staat te trappelen bij Broekster Boys.  Toch zal het echt een wedstrijd worden tussen Oud-Broekster Boys en Oud-Cambuur.       Vanaf kwart voor acht Broekster Boys tegen Cambuur Maar Cambuur zorgde voor een daverende verrassing. Friesland had niet meer gedacht, dat Cambuur de kampioensvlag zou hijsen. Het is gewoon een geweldige prestatie. En dan met drie Friezen in de selectie. Vooral Oebele Schokker heeft een geweldig seizoen achter de rug. Martijn Barto kwam de laatste maanden volledig aan de bak en Mart Dijkstra raakte ook steeds beter in vorm. In Damwald kan men een eredivisionist bewonderen. En dan de huidige trainer is niemand minder dan trainer Henk de Jong uit Drachten. De Jong was al bekend van Harkemase Boys. Bij Harkemase Boys kende hij en de supporters geweldige tijden. Maar kampioen worden met Cambuur is echt uniek

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Staat ook helemaal niks op de site over dit soort wedstrijden. Beetje jammer

marrumer

Citaat van: oost058 op mei 12, 2013, 16:01:25
Staat ook helemaal niks op de site over dit soort wedstrijden. Beetje jammer
nee, wel op de site van broekster boys.

zandokan



Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk



[verwijderd door de beheerder]
Forza Peersman