Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 13/14

Gestart door Len Cantello, mei 08, 2013, 13:00:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Allemaal risico duels! Ze willen geen supporters mee ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Liwwadden


Uitzwaaiwedstrijden SC Cambuur

http://www.cambuur.nl/


SC Cambuur speelt de komende weken nog 3 uitzwaaiwedstrijden in de provincie. Kom nog één keer de jongens toejuichen, handtekeningen scoren of op de foto met de schaal.

Waar en wanneer:

HARLINGEN
16 mei 19.00 uur ZMVV Zeerobben, Achlumerdyk 6 te Harlingen

Entree: € 5,- voor niet leden en € 2,- voor leden van ZMVV Zeerobben. T/m 16 jaar gratis entree.

LEEUWARDEN
21 mei 19.00 uur Leeuwarder Amateurselectie op het terrein van CVV Blauw Wit '34, Sportpark Wiarda, Ublingaplantage 4, Leeuwarden

Entree € 5,- per persoon

DAMWOUDE
24 mei 19.45 uur Broekster Boys, Gemeentelijk Sportpark, Kleine Laan 124, 9104 CJ Damwâld

Entree € 5,- per persoon. Broekster Boys heeft voor zijn leden een voorverkoop. Tot 16 jaar € 2,- en 16 jaar of ouder €.3,50 per persoon.

Daarnaast traint de selectie de komende twee weken op de volgende tijdstippen op de velden van VV Leeuwarden:

Maandag 13 mei, om 10:15 uur
Dinsdag 14 mei, om 10:15 uur
Donderdag 23 mei om 10:15 uur
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

marrumer

we gaan met zijn allen naar harlingen  :)

John Hiatt

[quote aduthor=marrumer link=topic=245.msg14269#msg14269 date=1368455871]
we gaan met zijn allen naar harlingen  :)
[/quote]

Wordt verplichte buscombi!

GerardFraneker



Komen ze niet eens even in Franeker  ;( ;( ;(

Daddy T.

Citaat van: GerardFraneker op mei 13, 2013, 17:24:48

Komen ze niet eens even in Franeker  ;( ;( ;(

Laat ze die locatie maar bewaren voor een leuke pot tegen een eredivisieploeg, net voor de PC.... :hein
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

TM

#36
Wedstrijd tegen Zeerobben is verplaatst naar woensdag 15 mei i.v.m. de wedstrijd dkv - utrecht. Ze zijn bang dat de rivaliteit tussen zeerobben en utrecht uit de hand zal lopen wanneer deze twee wedstrijden op dezelfde dag worden gespeeld. :zweep

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 16:39:31
Wordt verplichte buscombi!
Geen last van, er staat Harlingen op mijn legitimatie, dus kan ik zo de stad inlopen 8P

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 20:50:56
Geen last van, er staat Harlingen op mijn legitimatie, dus kan ik zo de stad inlopen 8P

Toch is de wedstrijd al verplaatst. De waanzin slaat totaal toe.

marrumer

op die woensdagavond is de europa league finale, wat dom weer....

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 21:09:56
Toch is de wedstrijd al verplaatst. De waanzin slaat totaal toe.
Te triest voor woorden... Er is ook zoveel ME en alles nodig omdat de kampioen langskomt  :schaal

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:45:08
Te triest voor woorden... Er is ook zoveel ME en alles nodig omdat de kampioen langskomt  :schaal
wut nog wat in de voorbereiding van komend seizoen  :zucht

dit is mien club

Net als thuis tegen de Eagels, een volstrekt overbodige actie. Toen een giga hoeveelheid aan ME aanwezig.

Er zaten intotaal 7 eagels in het uitvak. = 6 ME busjes, 4 zieke paarden (lul op de rug) en een zootje "blauwe" politie.
Geld verspilling!!!

Drama beleid!!!!   
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

John Hiatt

Toch ben ik bang dat dit een voorbode is van wat komen gaat. Zo krijgen we dus ook geen aansprekende tegenstanders in de oefenperiode in Leeuwarden.

Clint

Misschien een buitenlandse club dan.