Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 13/14

Gestart door Len Cantello, mei 08, 2013, 13:00:30

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Waar komen de heren mee op de proppen? Wedstrijdje Hull City uit mag natuurlijk niet ontbreken deze keer!
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

TM

Haha dat zou erg mooi zijn inderdaad! Maar dat zal financieel wel niks worden.

Galdiano

Van den Belt heeft aangegeven dit wel uit te willen zoeken, wist helemaal niets over hull wat dat betrefd. Gaf hem al aan. Vrijdag heen zaterdag spelen. Zondag ochtend weer terug in NL. En supporters de maandag ochtend weer in NL

Maar wel een hoop regelwerk! Ga er dan ook niet vanuit!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Hull naar nederland halen dan. Leuke wedstrijd in het stadion. Veel Engelsen reizen met hun club mee in de zomer..

marrumer

Citaat van: Eewal op mei 08, 2013, 19:08:21
Hull naar nederland halen dan. Leuke wedstrijd in het stadion. Veel Engelsen reizen met hun club mee in de zomer..
ik hoop dat ze het uitvak dan al verbouwd hebben  :D

brambo3004

Je laat die mensen dan toch niet in het uitvak plaatsnemen?! :zucht

Kunstgras

Citaat van: Eewal op mei 08, 2013, 19:08:21
Hull naar nederland halen dan. Leuke wedstrijd in het stadion. Veel Engelsen reizen met hun club mee in de zomer..

Ik zie het anders liever andersom. Zou een fantastisch reisje naar Engeland zijn. En reken maar dat veel Leeuwarders dan de boot pakken.

GerardFraneker

Citaat van: Kunstgras op mei 08, 2013, 22:07:03
Ik zie het anders liever andersom. Zou een fantastisch reisje naar Engeland zijn. En reken maar dat veel Leeuwarders dan de boot pakken.

Yooo Ich bin dabei!

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

Heel vet om daar te zijn! Wil er dan zeker weer heen!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Zou mooi zijn, sowieso zijn de oefenwedstrijden altijd heerlijk om te bezoeken. Was ook nog wel mooi destijds tegen Hartlepool United op bezoek D:

Ronnie tng

Citaat van: Len Cantello op mei 08, 2013, 13:00:30
Waar komen de heren mee op de proppen? Wedstrijdje Hull City uit mag natuurlijk niet ontbreken deze keer!
:proost

Dat zal hem dit jaar niet meer worden, maar voor volgend jaar is het de moeite waard om te proberen. Het mag alleen niets kosten, dus waarschijnlijk zullen er sponsoren moeten zijn die betalen voor de selectie.

Destroyer

Het idee is super leuk. Vraag me af of dit haalbaar is met al het geregel wat de bvo nu al heeft. Ik hoop dat er er Zoiezo een oefenpot voetbal tegen een aantrekkelijke tegenstander geregeld wordt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

In de week van 17 juni word het programma van de eredivisie bekend!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=4098

Bert van Oostveen: 'Cambuur - Heerenveen mooi openingsduel nieuwe seizoen'
In Henk en Sandor we trust