Citaat van: Lore op juni 11, 2026, 20:55:31
Vind je? Het gat in de begroting is dus in ieder geval die vijf miljoen. Cambuur hoopt dat gat te dichten met transfersommen.
Het lijkt mij niet dat ze in de begroting 5 mln tekort komen. Dat zou absurd zijn op een omzet van (13/14?) miljoen.
Het gaat waarschijnlijk om zaken die je in de liquiditeitsbegroting niet mee mag nemen, zoals verwachte transferopbrengsten, nog niet getekende sponsoropbrengsten of niet geformaliseerde afspraken over niet of later aflossen van leningen etc.

?