Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Smit stoot dan waarschijnlijk Pauwels net van de troon, Smit gaat ons dan meer dan 1.5 miljoen opleveren totaal. Ongekend.

fred

Mooie stap voor Milan

En mooi voor zowel Gae als SCC !

fred

Citaat van: denistel op januari 20, 2026, 23:34:00
10% hoor ik net we zullen het morgen wel horen dan

Was toch ook nog iets met speelminuten en/of goals ?

Delamere

Smit levert zijn oude club SC Cambuur ook nog
een aardig bedrag op. De club uit Leeuwarden had een doorverkooppercentage bedongen tijdens de onderhandelingen in 2024. Volgens Jeroen Kapteijns van De Telegraaf gaat het om een percentage van 20% over de winst. Dit staat gelijk aan 935.000 euro. Daarnaast zullen de Leeuwarders ook aanspraak maken op een solidariteitsbijdrage. Dit levert SC Cambuur 101.000 euro op. Al met al loopt de winst voor de huidige nummer twee van de Keuken Kampioen Divisie op tot boven de ??n miljoen euro.

oost

Zo dit is wel even lekker wakker worden zeg  8) |:)

Eewal

Stoke City, je moet er maar zin in hebben.

Lore

Citaat van: Eewal op januari 21, 2026, 07:19:04
Stoke City, je moet er maar zin in hebben.

Hoezo? Ik vind het momenteel de mooiste club in Engeland!

Eewal

Citaat van: Lore op januari 21, 2026, 07:22:34
Hoezo? Ik vind het momenteel de mooiste club in Engeland!
je hebt gelijk, is een aanname van me. ik was geloof ik liever naar Spanje gegaan, voor het leven buiten het voetbal. maar ik kan niet voetballen en moet zo weer naar kantoor, heb totaal geen recht van spreken ook haha.

Galdiano

Citaat van: Eewal op januari 21, 2026, 07:25:40
je hebt gelijk, is een aanname van me. ik was geloof ik liever naar Spanje gegaan, voor het leven buiten het voetbal. maar ik kan niet voetballen en moet zo weer naar kantoor, heb totaal geen recht van spreken ook haha.

Prachtige club, championship en met nog alle kans op promotie. Een unieke kans voor hem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Even ??n miljoen binnenharken op een doodgewone Woensdag!

Voorstopper

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2026, 07:48:19
Even ??n miljoen binnenharken op een doodgewone Woensdag!

Dat is natuurlijk fantastisch. Je kunt deze centjes ook gebruiken om ervoor te zorgen dat er niemand meer weg gaat en met deze selectie de promotoe veilig stelt. Contracten openbreken en verbeterd aanbieden, dan peveren ze in de zomer transferperiode nog meer op.....

Mp

Citaat van: Delamere op januari 21, 2026, 07:08:15
een aardig bedrag op. De club uit Leeuwarden had een doorverkooppercentage bedongen tijdens de onderhandelingen in 2024. Volgens Jeroen Kapteijns van De Telegraaf gaat het om een percentage van 20% over de winst. Dit staat gelijk aan 935.000 euro. Daarnaast zullen de Leeuwarders ook aanspraak maken op een solidariteitsbijdrage. Dit levert SC Cambuur 101.000 euro op. Al met al loopt de winst voor de huidige nummer twee van de Keuken Kampioen Divisie op tot boven de ??n miljoen euro.

Heeft Kapteijns dit ergens gezegd? Denk dat dit om een tweet onder zijn eigen nieuwsbericht gaat, daar rekent hij alleen iets door omdat iemand anders 20% noemt.

Noordcambuur

Citaat van: Delamere op januari 21, 2026, 07:08:15
het geld wat je binnenkrijgt moet je gaan aflossen en dat scheelt weer in de vaste lasten.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 20, 2026, 23:22:01
Wat bizar veel geld...

Nouja, des te beter voor ons :thumbsup
he Holwerd, had ik wel gelijk in het bericht wat ik weer verwijderde.  8)