Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - speculeter

#1
Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation)  Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.
zoek Een ander platform hiervoor
#2
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
februari 01, 2021, 22:41:56
En dat is 4 :_schater
#3
Selectie en Technische staf / Re: Nick Doodeman
februari 01, 2021, 21:45:19
Ladan Pouwels of Antonia verhuren?
#4
Er schijnt nieuws over stadion te komen!?
#5
Laatste transfer dag.
Volgens mij is het bij ons nog nooit zo rustig geweest.
#6
Inmiddels 8 keer vermeld dat het waarschijnlijk buitenspel was.
Afbraak voetbal van MVV word gelukkig afgestraft.
#7
Tempo moet omhoog jongens.
Hoe langer het 0-0 blijft hoe meer die lui in hun kansen gaan geloven.
Maar het is en blijft afbraakvoetbal l0l
#8
Eagles afgelast door harde veld.
Hoe ligt ons veld erbij??
#9
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 31, 2021, 11:52:57
Citaat van: sunderland op januari 31, 2021, 11:00:11
hij had een paar x een redding van dichtbij dat klopt. Die Penel had ie zo kunnen stoppen als ie echt gestrekt gaat en willen hebben en dat was bij die laatste goal ook zeker zo. Bij iedere voorzet blijft ie staan en dat was bij ons ook al zo.
Beetje negatief....
Wat waren we blij met Mous hier!Alweer vergeten?
#10
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 31, 2021, 09:33:45
Hij mocht voor het eerst weer keepen.
En deed dat niet slecht.
Hun eerste keeper gaat weg en er komt weer een nieuwe keeper.
Ben bang dat Mous dan weer moet banken.
#11
Pool / Re: Pool SC Cambuur - MVV 31-01-2021
januari 29, 2021, 20:08:15
Rust 3-0
Einde 7-1.
Muhren
Breij
Muhren
Jacobs
Muhren
Mc Intosh
Pouwels

4geel
1rood.
#12
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
januari 29, 2021, 19:36:27
Weinig vertrouwen in huidige selectie.
Bij ons wel anders...
Ze hebben vanavond een vervelende tegenstander.
Hoop dat Oss gaat stunten.
#13
Stand inn voor mc intosh
#14
Leeuwin komt er niet meer aan te pas bij AZ.
Zou dat nog een welkome versterking zijn.
Beetje ervaring is ook nodig in de eredivisie
#15
Zondag loopt transferperiode af.
Ik verwacht eigenlijk niks meer in of uit gaand.
Jullie??