Citaat van: D.H.Skolten op februari 02, 2021, 06:06:13zoek Een ander platform hiervoor
Ik ben wedstrijden terug aan het kijken, met publiek zoals het hoort en het maakt me zo verdrietig. Wat laten wij ons als mensheid onszelf aandoen," the great reset" waar ze het in Davos over hebben betekent dat we nooit meer terug gaan naar " normaal" , denk daar eens over na aub. Politici die zeggen dat als mensen denken dat de 1,5 meter maatschappij ooit zal ophouden ze zich illusies maken. De overheid die nu al aankondigt dat in maart er een nieuwe " zogenaamd" dodelijkere variant van het " door agenda 21 van de VN genoemd: depopulation of the world ( minder mensen op deze wereld door middel van vaccinaties, abortus en gezondheidszorg)"" covid virus ons zal bereiken. Als je de spelregels kent kun je voorspellen wat er gaat gebeuren. (natuurlijk gesponsord door de Bill and Melinda Gates foundation en George Soros's open society foundation) Ze doen er niet stiekem over, het staat allemaal zwart op wit, dus een theorie kun je het niet noemen.