Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nick Doodeman

Gestart door Collingwood, januari 27, 2021, 10:04:41

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op februari 01, 2021, 21:21:06
Korte deed het prima
op linksbuiten vind ik Korte beter tot zijn recht komen, ben wel blij met Doodeman op rechts als echte rechtsbuiten. En ja dan hebben we er nogal wat, maar lijkt me een heerlijk luxeprobleem

speculeter

Ladan Pouwels of Antonia verhuren?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op februari 01, 2021, 21:45:19
Ladan Pouwels of Antonia verhuren?
Ladan of Pouwels de eventuele vervangers van Muhren verhuren?
IN HENK WE TRUST!!!

Scc4-ever

Mooi dat Nick Doodeman per direct komt  |:), prima versterking.

sunderland

Volgens tv was het omdat ze bij Volendam het vertrouwen in hem wat kwijt zijn. Hij wou tegen ons al niet spelen. Dus kwam het versneld

Lore

Citaat van: sunderland op februari 01, 2021, 22:04:28
Volgens tv was het omdat ze bij Volendam het vertrouwen in hem wat kwijt zijn. Hij wou tegen ons al niet spelen. Dus kwam het versneld

Dat kan je toch ook niet van hem verwachten. Stel dat het om promotie gaat?

Bankzitter

Citaat van: speculeter op februari 01, 2021, 21:45:19
Ladan Pouwels of Antonia verhuren?

Die jongens willen toch ook kampioen worden... zo vaak win je niet een prijs.
Daarbij is de staf echt wel bezig met die spelers ook al hebben ze wat minder speeltijd.


denistel

Citaat van: sunderland op februari 01, 2021, 21:20:37
dat wil ik eerst nog wel zien

goals en assists kerel meer dan antonia he.korte heeft een goed periode
gehad maar was de laatste tijden ook minder en is op links beter.en mooi dat doodeman nu
al aan ons spel kan wennen scheelt weer als we de ere div ingaan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mario



D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 27, 2021, 15:31:33
Heracles nac graafschap dkv pakten meestal dit soort spelers op. Credits foeke.
Ik ben het met je eens, geweldig om te zien dat WIJ in staat zijn zulke talenten op te pikken. Alles wijst erop dat we op de goede weg zijn. Geweldig!