Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. -MVV zondag 31 Januari

Gestart door Noordcambuur, januari 23, 2021, 13:59:15

Vorige topic - Volgende topic

Bob Paisley

#60
Tempo moet omhoog.   En we zijn wel erg slordig in de eindpass

Holwerd voor Cambuur

1 goal en het is meteen klaar. Geduldig blijven
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Je zal maar supporter zijn van MVV..

Dan ga je toch spontaan heel Holland Bakt kijken?

sunderland


Treb

Die commentator.. heeft die een MVV shirtje aan?

Beloning voor het harde werken? Een schande dat MVV

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 31, 2021, 20:33:46
1 goal en het is meteen klaar. Geduldig blijven
deze moet eerst maar eens vallen kerel.... 8P

Bob Paisley

Citaat van: Treb op januari 31, 2021, 20:45:47
Die commentator.. heeft die een MVV shirtje aan?

Beloning voor het harde werken? Een schande dat MVV
Nou idd  :R :R

Bankzitter

Dat tempo achterin is bewust (al in diverse interviews aangegeven).
We creëren iets van 6 kansen... dan moet je wat geluk hebben dat de bal erin valt.
Eén goal is ook genoeg.

En inderdaad belachelijk hoe positief die commentator is. Het is een schande.. als meer teams zo spelen dan houdt z'n zender geen abonnee meer over.

Noordcambuur

Het tempo moet hoger we moeten winnen anders zit de graafschap ons echt op de hielen.

Cambuur Groningen

Laatste kwartier onstonden er al kansen. Hoedemakers al wat vaker vrijgespeeld, dat levert wel  goals op zo direct.

Bob Paisley

Moeten we wel minder slordig worden in de passing.    Het is veel te veel net niet

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 31, 2021, 20:47:49
Dat tempo achterin is bewust (al in diverse interviews aangegeven).
We creëren iets van 6 kansen... dan moet je wat geluk hebben dat de bal erin valt.
Eén goal is ook genoeg.

En inderdaad belachelijk hoe positief die commentator is. Het is een schande.. als meer teams zo spelen dan houdt z'n zender geen abonnee meer over.
maar ik vraag me af wat hebben ze tegen Cambuur allemaal.
Op onze supporters na dan :thumbsup

Bankzitter

Anders de bal toch eerder inbrengen en dan de 2e bal maar winnen als het te lang duurt.

speculeter

Tempo moet omhoog jongens.
Hoe langer het 0-0 blijft hoe meer die lui in hun kansen gaan geloven.
Maar het is en blijft afbraakvoetbal l0l

Vlampiep

Cambuur zal echt met een hogere balregulatie moeten spelen, want dit lust dat anti voetballend MVV wel.
Fysiek zal er ook het een en ander moeten gebeuren, want deze lul met vingers in het zwart is zo blind als een mol, dus mouwen omhoog snel de bal rond laten gaan en de beuk er in.