Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. -MVV zondag 31 Januari

Gestart door Noordcambuur, januari 23, 2021, 13:59:15

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2021, 22:08:16
MVV heeft topscorer Schroijen vandaag overigens (zo goed als) verkocht aan een Griekse club, dat komt niet slecht uit.
Hun enige gevaar weg, dat zou even lekker zijn, die gast kan uit het niets scoren of een wedstrijd beslissen.
IN HENK WE TRUST!!!

AL

#31
MVV mist 8 spelers waaronder Schroijen volgens MVV site:
Zware klus wacht op MVV in Leeuwarden

Zaterdag 30 januari 2021

MVV Maastricht zware weken. In de komende drie wedstrijden treffen de mannen van Darije Kalezic op de top vier van de Keuken Kampioen Divisie. Zondag 31 januari Cambuur (uit), zaterdag 6 februari NEC (thuis) en zaterdag 13 februari De Graafschap (uit). Na de laatste training zaterdagmiddag bleek dat de trainer geen beroep kan doen op bijna een heel team. Kai Heerings, Joeri Schroijen, Timo Stavitski, Thomas van Bommel, Koen Kostons, Shermar Martina, Oussama Zamouri en Matteo Waem ontbreken. Daarentegen is Sven Blummel speelgerechtig



sunderland

Mvv doet het al niet geweldig dus een b team zegt dan ook niet zo veel. Als ze erg verdedigend gaan spelen hebben wij het weer moeilijk. Eerste goal moet vroeg vallen dan krijg je meer ruimte

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 31, 2021, 11:03:58
Mvv doet het al niet geweldig dus een b team zegt dan ook niet zo veel. Als ze erg verdedigend gaan spelen hebben wij het weer moeilijk. Eerste goal moet vroeg vallen dan krijg je meer ruimte
Ze gaan de bus parkeren en het is dat de afstand te groot is en daardoor te duur is om een 2e bus mee te nemen maar anders hadden ze die ook geparkeerd..wat je zegt snel scoren en dan krijg een wedstrijd als in Maastricht.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Onderschatting is het grote gevaar.
Eerste goal is de belangrijkste. Uit open spel wordt het lastig dus zaak dat we weer eens uit een spelhervatting scoren.

Veld heel bereed houden door de buitenspelers met veel wisselpasses naar de andere zijde... dan heb je kans dat er wat ruimte komt.
Anders wordt het weer heel moeilijk er doorheen te voetballen. Wel blij dat Maulun in vorm is..

speculeter

Eagles afgelast door harde veld.
Hoe ligt ons veld erbij??

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op januari 31, 2021, 11:35:15
Onderschatting is het grote gevaar.
Eerste goal is de belangrijkste. Uit open spel wordt het lastig dus zaak dat we weer eens uit een spelhervatting scoren.

Veld heel bereed houden door de buitenspelers met veel wisselpasses naar de andere zijde... dan heb je kans dat er wat ruimte komt.
Anders wordt het weer heel moeilijk er doorheen te voetballen. Wel blij dat Maulun in vorm is..
Of een schot van afstand net als in de uitwedstrijd.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op januari 31, 2021, 11:57:06
Eagles afgelast door harde veld.
Hoe ligt ons veld erbij??
Daar zijn ze zo zuinig dat ze veldverwarming niet aanzetten :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2021, 11:58:55
Daar zijn ze zo zuinig dat ze veldverwarming niet aanzetten :_schater
voordeel van kunstgras, kun je gewoon op spelrn.
Alleen probleem bij sneeuw

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2021, 12:00:53
voordeel van kunstgras, kun je gewoon op spelrn.
Alleen probleem bij sneeuw
nee hoor. Gister ochtend bij frisia was het kunstgras net een ijsbaan

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 31, 2021, 13:18:06
nee hoor. Gisterochtend bij frisia was het kunstgras net een ijsbaan
Toen was mijn oprit ook glad, en uur later niet meer.. Is ook afhankelijk van de neerslag is de dag(en) ervoor en het veld geborsteld is.
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Je mag hopen dat de ijsmeesters van de KNVB tijdig het veld gaan keuren.  :_schater

We moeten ons niet rijk rekenen, als MVV met een verzwakt team moet spelen!!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Prima opstelling. Ik weet niet of ik voor Breij zou kiezen in deze weds. Als mvv de bus parkeert kun je beter met antonia spelen is mijn mening. We gaan het mee maken.