Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Er is ook geen geld zegt Henk in de voorbeschouwing op MVV uit... deze selectie was eigenlijk al te duur voor de KKD.

Misschien zou je wel een topamateur erbij kunnen pakken ... competities liggen daar stil immers.
Vraag is wel of zo'n jongen fit is en het niveauverschil niet te groot is.

Grijskijkert

#421
Citaat van: Bankzitter op januari 30, 2021, 12:51:25
Er is ook geen geld zegt Henk in de voorbeschouwing op MVV uit... deze selectie was eigenlijk al te duur voor de KKD.

Misschien zou je wel een topamateur erbij kunnen pakken ... competities liggen daar stil immers.
Vraag is wel of zo'n jongen fit is en het niveauverschil niet te groot is.
Feijenoord zoekt ook nog onderdak voor een paar spelers o.a. een verdedigende middenvelder.. https://www.transfermarkt.nl/achraf-el-bouchataoui/profil/spieler/361122  weet niet of het iets is.
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Laatste transfer dag.
Volgens mij is het bij ons nog nooit zo rustig geweest.

justremco

Citaat van: speculeter op februari 01, 2021, 10:09:31
Laatste transfer dag.
Volgens mij is het bij ons nog nooit zo rustig geweest.

Voor supporters Cambuur zou het vandaag sowieso wel eens een mooie dag kunnen worden.

Stay tuned.

Gerard Bos op Twitter. Maar zou misschien ook over het stadion kunnen gaan?

Cambuur Groningen

Citaat van: justremco op februari 01, 2021, 12:41:12
Voor supporters Cambuur zou het vandaag sowieso wel eens een mooie dag kunnen worden.

Stay tuned.

Gerard Bos op Twitter. Maar zou misschien ook over het stadion kunnen gaan?
of Doodeman per onmiddellijk?

speculeter

Er schijnt nieuws over stadion te komen!?

Cor

Er schijnt nieuws te komen

zeewolde

Van Wijnen gaat het doen |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op februari 01, 2021, 12:41:12
Voor supporters Cambuur zou het vandaag sowieso wel eens een mooie dag kunnen worden.

Stay tuned.

Gerard Bos op Twitter. Maar zou misschien ook over het stadion kunnen gaan?
Almere verliest??
Henk, held, bedankt

Montana


PePe

Van Wijnen ziet mogelijkheid om de taak als projectontwikkelaar, over te gaan nemen van Wykerveste.
Dit is het volgens mij, en niet meer!!

Lore

Citaat van: PePe op februari 01, 2021, 18:00:53
Van Wijnen ziet mogelijkheid om de taak als projectontwikkelaar, over te gaan nemen van Wykerveste.
Dit is het volgens mij, en niet meer!!

Toch voelt het voor mij wel als iets meer. Roelof Faber geeft aan dat hij er deze week uit denkt te komen met WV. Dat is wel iets meer dan een mogelijkheid, hoop ik

michello


Collingwood

Gerard Bos
@GerardBos
UPDATE: Deal lijkt rond, toch nieuwe speler Cambuur #TransferDeadlineDay
Hele dag broeide er iets, club niet per se op jacht. 'Maar niks te verliezen, alleen te winnen', aldus betrouwbare bron. Als in: mits juiste voorwaarden (haalbaar, gratis etc) dan welkom. Nu nog bevestiging
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Wat is de club toch goed bezig en mooi om te zien dat spelers weer graag naar Cambuur willen. Hopelijk volgend jaar zonder spelers als Feldballe en Schokker in de Eredivisie..