Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op maart 25, 2021, 13:43:51
https://www.omropfryslan.nl/nijs/1043779-titel-foar-cambuur-ein-april-soe-buma-net-goed-utkomme

Buma al in gesprek met Cambuur..

"Anders op een later moment vieren.."  gaat natuurlijk niet werken.

Er gaat sowieso een feest losbarsten, dus het beste is gewoon om het stadion open te gooien
Dat kan hij vanuit zijn rol nooit doen volgens mij. Hij kan natuurlijk wel een oogje dichtknijpen en besluiten niet te handhaven.

Treb

Lastige positie natuurlijk voor Buma.. maar als er tegen Almere al 1000 man op af komen, dan weet ik niet hoeveel mensen erop af komen bij een eventuele kampioenschap..

De Gast

Hij zal er wel alles aan doen om te voorkomen dat er iets gevierd wordt. Absoluut geen voetbal man. Zou me niks verbazen dat we straks wat video's online gaan zien met oproepen van diverse Cambuur mensen om vooral thuis te blijven.. op straffe van dat het de club veel geld gaat kosten.

Treb

Citaat van: De Gast op maart 25, 2021, 19:32:03
Hij zal er wel alles aan doen om te voorkomen dat er iets gevierd wordt. Absoluut geen voetbal man. Zou me niks verbazen dat we straks wat video's online gaan zien met oproepen van diverse Cambuur mensen om vooral thuis te blijven.. op straffe van dat het de club veel geld gaat kosten.

Hij kan me wat haha.

Ik ben op het Cambuurplein.  |:)

hobbes

Citaat van: De Gast op maart 25, 2021, 19:32:03

Ze kunnen de club niet straffen voor iets wat in de openbare ruimte gebeurt.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

De hele selectie gaat nog een paar dagen samen op vakantie naar Ibiza hoor ik in verschillende interviews. Zegt genoeg over de teamspirit dit seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.