Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2021-2022

Gestart door Grijskijkert, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 27, 2021, 15:34:18
We moeten nu ook ons eigenspelers verlengen en zou extra investeren in de as. Als je ziet wat voor grabbelaars er in de ere rondlopen. Gister ook weer bij dat Emmen. Anders pak je een punt
Die blijft gewoon bij promotie, is niet eens een vraagstuk! Vind wel dat hij 2 jaar erbij mag krijgen en vervanger voor keeper Bos. Maar vooral de TS verlengen..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Behalve dat ik benieuwd ben welke opties gelicht/contracten verlengd gaan worden, ben ik ook benieuwd wat ze met Jacobs en Kallon gaan doen.

Die liggen hierna nog één seizoen vast en moeten in principe verkocht worden. Ze zijn straks (hopelijk) 'hot' en je hebt geen enkele garantie dat ze ook in de eredivisie het verschil gaan maken (ervan uitgaande dat we promoveren), wat nog een rechtvaardiging zou kunnen zijn om ze uit hun contract te laten lopen.

Andere optie is natuurlijk om tussentijds te verlengen, dat is voor Jacobs nog wel realistisch schat ik in. Kallon lijkt me moeilijker, gezien de moeizame onderhandelingen vorig seizoen schat ik in dat die al een topsalaris heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2021, 19:45:42
Behalve dat ik benieuwd ben welke opties gelicht/contracten verlengd gaan worden, ben ik ook benieuwd wat ze met Jacobs en Kallon gaan doen.

Die liggen hierna nog één seizoen vast en moeten in principe verkocht worden. Ze zijn straks (hopelijk) 'hot' en je hebt geen enkele garantie dat ze ook in de eredivisie het verschil gaan maken (ervan uitgaande dat we promoveren), wat nog een rechtvaardiging zou kunnen zijn om ze uit hun contract te laten lopen.

Andere optie is natuurlijk om tussentijds te verlengen, dat is voor Jacobs nog wel realistisch schat ik in. Kallon lijkt me moeilijker, gezien de moeizame onderhandelingen vorig seizoen schat ik in dat die al een topsalaris heeft.
Buiten die 2 ben ook benieuwd wat er met Hoedemakers gebeurt..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2021, 19:58:25
Buiten die 2 ben ook benieuwd wat er met Hoedemakers gebeurt..

Die ligt nog wel een jaar langer vast (met optie). Kan me best voorstellen dat voor hem ook belangstelling komt, maar dan kun je echt hoog in de boom gaan zitten en je bent in ieder geval niet genoodzaakt om te verkopen.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2021, 20:03:55
Die ligt nog wel een jaar langer vast (met optie). Kan me best voorstellen dat voor hem ook belangstelling komt, maar dan kun je echt hoog in de boom gaan zitten en je bent in ieder geval niet genoodzaakt om te verkopen.
Oke dacht dat hij nog een jaar had... https://www.transfermarkt.nl/mees-hoedemakers/profil/spieler/315233
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Leeuwin komt er niet meer aan te pas bij AZ.
Zou dat nog een welkome versterking zijn.
Beetje ervaring is ook nodig in de eredivisie

Grijskijkert

#37
Citaat van: Collingwood op januari 27, 2021, 20:09:01
Staat verkeerd op transfermarkt. Zeldzame fout van hun, meestal klopt die info wel. Zie:

https://cambuur.nl/nieuws/optie-gelicht-sc-cambuur-neemt-mees-hoedemakers-definitief-over/
Beter! Weer een 'zorg' minder, als die weg gaat is het voor Cambuur begrippen de hoofdprijs |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op januari 27, 2021, 20:11:21
Leeuwin komt er niet meer aan te pas bij AZ.
Zou dat nog een welkome versterking zijn.
Beetje ervaring is ook nodig in de eredivisie
Voor die positie hebben we Mac-Intosch en die is ervaren genoeg lijkt me...of zou je 1 van de 2 op de bank willen zetten?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Stand inn voor mc intosh

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op januari 27, 2021, 20:31:17
Stand inn voor mc intosh
Is hij daar niet te duur voor? En daarbij gaat hij hier niet voor de bank komen lijkt mij, kan het verkeerd zien natuurlijk.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: speculeter op januari 27, 2021, 20:11:21
Leeuwin komt er niet meer aan te pas bij AZ.
Zou dat nog een welkome versterking zijn.
Beetje ervaring is ook nodig in de eredivisie
Wat ik niet snap is dat AZ Martins Indi aantrekt en Leeuwin op de bank of tribune laat zitten. Tenzij Leeuwin geblesseerd zou zijn.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op januari 27, 2021, 20:42:29
Wat ik niet snap is dat AZ Martins Indi aantrekt en Leeuwin op de bank of tribune laat zitten. Tenzij Leeuwin geblesseerd zou zijn.
De ene is een linker centrale verdediger en de ander een rechter centrale verdediger...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2021, 16:13:01
Die blijft gewoon bij promotie, is niet eens een vraagstuk! Vind wel dat hij 2 jaar erbij mag krijgen en vervanger voor keeper Bos. Maar vooral de TS verlengen..
dat was verleden x opgenomen. Nu ook ??

Bankzitter

Ja, Stevens blijft automatisch na promotie.