Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2021-2022

Gestart door Grijskijkert, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Gaan we de eredivisie in?

Welke speelstijl, de zelfde als nu of 1-5-2-2-1 ?

Welke spelers kunnen volgens jou komen en welke spelers kunnen volgens jou gaan?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Ik ben een voorstander van 1-5-2-2-1, tegen de mindere clubs met hoge backs en tegen de top 7 met 'echte' backs..
En op deze manier kan je een groot deel van de selectie behouden en met een paar gerichte aankopen niet veel geld uitgeven.
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

#2
Hier alvast de selectie zoals die op dit moment ervoor staat voor volgend seizoen:

Selectie Cambuur 2020/2021:





Keepers   
Verdedigers   
Jasper ter Heide 2021/2022 plus nog een jaar bij eredivisievoetbal
Middenvelders  
Mitchel Paulissen 2022/2023
Robin Maulun 2022/2023
Mees Hoedemakers2021/2022optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Issa Kallon2021/2022
Maarten Pouwels2021/2022optie voor nog een jaar
Trainers  
Henk de Jonghoofdtrainer2021/2022
Sandor van der Heideassistent-trainer2021/2022
Martijn Bartoassistent-trainer2021/2022plus nog een jaar bij eredivisievoetbal
Nicky Boonstrafysiektrainer2022/2023

Eventueel makkelijk te behouden door middel van optie: Ladan, Oratmangoen, Jacobs, Breij, Mac-Intosch
Optie tot koop: Kramer
Contractverlenging bij promotie naar eredivisie: Stevens
Aflopende contracten: Mühren, Korte, Antonia, Akoy, Schmidt, Nieuwpoort, Schouten, Sambissa, Bangura, Bos
Aflopende contracten staf: Bosschaart en Van der Vlag
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

                                                     Stevens

                      Mac-Intosch             Schouten        Kramer
      Schmidt                                                                        Bangura

                             Maulun                            Hoedemakers

                             Jacobs                                  Muhren

                                                  Ladan

Als voorbeeld Muhren als 9,5 laten ballen, op de plek van Ladan zou ik Reza erbij  willen hebben.. stukje ervaring waar Ladan van kan leren.
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Reza bakt er niks van in Zwolle. Toevallig nu 3 keer in 1 wedstrijd gescoord en een tijd terug 4, voor de rest is dat niks.
Muhren heeft ook genoeg ervaring

michello

Gladon indien Muhren niet blijft.

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2021, 09:47:27
Reza bakt er niks van in Zwolle. Toevallig nu 3 keer in 1 wedstrijd gescoord en een tijd terug 4, voor de rest is dat niks.
Muhren heeft ook genoeg ervaring
Voor je oordeelt beter volgen zou ik zeggen, hij kan veel energie brengen, is een handenbinder en hij kan anderen beter laten spelen door zijn ervaring..ik heb dus een andere mening!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: michello op januari 26, 2021, 09:49:18
Gladon indien Muhren niet blijft.
Gladon is ook een goede voor in de punt, ik vind Muhren voor in de eredivisie meer een 9,5 dan een 9.. zo kan Muhren nog een jaar of 2 mee in de eredivisie.
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 10:02:52
Voor je oordeelt beter volgen zou ik zeggen, hij kan veel energie brengen, is een handenbinder en hij kan anderen beter laten spelen door zijn ervaring..ik heb dus een andere mening!

Ik bepaal zelf wel wanneer ik oordeel (en heb zwolle geregeld gezien maar dat ter zijde). Handenbinder en energie hebben we niks aan, goals moeten we hebben.
Ook niet voor niks dat ze bij PEC weer een spits erbij hebben gehaald

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2021, 10:35:10
Ik bepaal zelf wel wanneer ik oordeel (en heb zwolle geregeld gezien maar dat ter zijde). Handenbinder en energie hebben we niks aan, goals moeten we hebben.
Ook niet voor niks dat ze bij PEC weer een spits erbij hebben gehaald
Met Jacobs en Muhren heb je genoeg scoorden vermogen achter hem en een tegenstander kan hem ook niet niet negeren want ook hij maakt ze wel als de kans daar is.. Maar goed jij zal het wel beter weten als PEC kenner..
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Waarom ben jij zo irritant.
Ik ben geen Zwolle-kenner, je zegt dat ik ze beter moet volgen maar ik heb ze vaak genoeg gezien daar er geen reet te doen en beleven is.
Hij heeft daarin zo goed bewezen een handenbinder te zijn en energie te brengen dat hij zowat het hele seizoen op de bank heeft gezeten, Stegeman meer dan eens middenvelders boven hem verkozen heeft in de spits op te stellen en steeds nieuwe aanvallers/spitsen te kopen.
Man wat ambitieus om een veredelde wisselspeler van PEC Zwolle die gewoonweg niet goed presteert en niet goed speelt te willen halen.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 26, 2021, 09:24:01
Hier alvast de selectie zoals die op dit moment ervoor staat voor volgend seizoen:

Selectie Cambuur 2020/2021:





Keepers   
Verdedigers   
Jasper ter Heide 2021/2022 plus nog een jaar bij eredivisievoetbal
Middenvelders  
Mitchel Paulissen 2022/2023
Robin Maulun 2022/2023
Mees Hoedemakers2021/2022optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Issa Kallon2021/2022
Maarten Pouwels2021/2022optie voor nog een jaar
Trainers  
Henk de Jonghoofdtrainer2021/2022
Sandor van der Heideassistent-trainer2021/2022
Martijn Bartoassistent-trainer2021/2022plus nog een jaar bij eredivisievoetbal
Nicky Boonstrafysiektrainer2022/2023

Eventueel makkelijk te behouden door middel van optie: Ladan, Oratmangoen, Jacobs, Breij, Mac-Intosch
Optie tot koop: Kramer
Contractverlenging bij promotie naar eredivisie: Stevens
Aflopende contracten: Mühren, Korte, Antonia, Akoy, Schmidt, Nieuwpoort, Schouten, Sambissa, Bangura, Bos
Aflopende contracten staf: Bosschaart en Van der Vlag
Wat mij betreft afscheid nemen van, Bos, Nieuwpoort, Antonia, Oratmangoen. Kramer definitief kopen/aantrekken.
Snel verlengen, Bosschaart , v/d Vlag , Mühren , Schouten ,Bangura ,Sambissa , Akoy , Schmidt en na optie's te lichten in een later stadium verlengen met Mac-Intosch , Jacobs(zal moeilijk worden en anders verkopen) , Breij (de Dirk Kuyt van SCC) , Ladan (kans geven ook omdat hij  jong is) , Stevens.

Kallon verkopen en dat zal waarschijnlijk ook wel met Jacobs en Hoedemakers gebeuren.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: EdsjeSCC op januari 26, 2021, 11:04:36
Waarom ben jij zo irritant.
Ik ben geen Zwolle-kenner, je zegt dat ik ze beter moet volgen maar ik heb ze vaak genoeg gezien daar er geen reet te doen en beleven is.
Hij heeft daarin zo goed bewezen een handenbinder te zijn en energie te brengen dat hij zowat het hele seizoen op de bank heeft gezeten, Stegeman meer dan eens middenvelders boven hem verkozen heeft in de spits op te stellen en steeds nieuwe aanvallers/spitsen te kopen.
Man wat ambitieus om een veredelde wisselspeler van PEC Zwolle die gewoonweg niet goed presteert en niet goed speelt te willen halen.
Hahaha, heb het niet alleen over zijn PEC periode ,jij kent hem dus echt niet, laat mij irritant zijn maar dat weegt niet op tegen jouw domheid..

Heb je de aanvoerder van PEC dit weekend ook gehoord? Dat Reza veel meer moet of had moeten spelen..
Dat hij niet speelt zou dat ook aan die trainer kunnen liggen(?) die geen vaste lijn heeft en de tm de baas is i.p.v andersom, op technisch gebied is het daar een puinhoop sinds het vertrek van Nijkamp.
En over die nieuwe spits, die moest in de voorbereiding al komen na vertrek van Flemmings die de trainer meer dan zat was.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 10:02:52
Voor je oordeelt beter volgen zou ik zeggen, hij kan veel energie brengen, is een handenbinder en hij kan anderen beter laten spelen door zijn ervaring..ik heb dus een andere mening!
ik denk dat jij nog hem van paar jaar terug ziet.

EdsjeSCC

Wat doet zijn periode voor PEC ertoe dan?
Die beste man is 33, wordt elk jaar minder. De trainer stelt uiteraard slechtere spelers op want hij wil geen wedstrijden winnen.. waarom moest er sinds toen al een nieuwe spits komen? Omdat ze al zulke goede spitsen hebben?
Hecht jij maar lekker waarde aan de woorden van een aanvoerder, die neemt het natuurlijk altijd op voor zijn medespelers. Die vindt dat iedereen moet spelen