Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2021-2022

Gestart door Grijskijkert, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#60
Citaat van: sunderland op januari 28, 2021, 12:08:43
ik denk dat daar veel meer inzit
Ik heb zo links en rechts begrepen dat denken niet je sterkste punt is :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Er zitten een aantal 18/19 jarigen bij die bij jong Cambuur kunnen voetballen en trainen bij het eerste en indien goed genoeg op de bank bij Cambuur 1 of zelfs direct spelen , die gasten kunnen dan makkelijk ritme houden bij Jong en het niveau van Jong gaat dan ook omhoog.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2021, 12:13:45
Koekoek echt he... :_schater :_schater :_schater :_schater. Soms is het beter niks te zeggen ouwe...
jij vind jezelf geweldig dat weten we hier wel. Meestal kom je in juni met een nietszeggend lijstje. Er staan een paar leuken tussen. Misschien kun je bij Top Oss aan de slag.En hou eens op hier om iedereen die niet jou mening heeft aan te pakken. Iedereen vind dat hier een ergenis.

Grijskijkert

#63
Citaat van: sunderland op januari 28, 2021, 13:49:10
jij vind jezelf geweldig dat weten we hier wel. Meestal kom je in juni met een nietszeggend lijstje. Er staan een paar leuken tussen. Misschien kun je bij Top Oss aan de slag.En hou eens op hier om iedereen die niet jou mening heeft aan te pakken. Iedereen vind dat hier een ergenis.
Jij doet niets anders roepen is niks en is het wel wat dan heb jij je er niet in verdiept en misschien ben jij nog wel erger omdat je alleen maar kan zeggen wat je zegt, en sinds wanneer spreek jij voor iedereen?
Ik vind kritiek prima maar wel op de inhoud en niet losse flodders als het is niks of wil je wel vooruit, terwijl jezelf met een v/d Meer komt of nog erger met helemaal niks, en vervolgens gaan 'huilen' dat je aangepakt wordt, aangepakt op de inhoud misschien ja...
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: michello op januari 28, 2021, 07:23:18
Ik zou Troupee hier wel willen zien op de rechtsback. Speelt niet veel bij Utrecht en is nog maar 22. Contract loopt af. Ter Heide is er (nog) niet klaar voor, die zou ik verhuren. Schmid als backup.

we hebben hiervoor een ander op het oog in mijn ogen een zeer goede felle opkomende
back

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2021, 12:13:45
Koekoek echt he... :_schater :_schater :_schater :_schater. Soms is het beter niks te zeggen ouwe...

is 22 als ie echt zo veel beter is speelde ie wel in het 1e toch

Grijskijkert

#66
Citaat van: denistel op januari 28, 2021, 14:09:25
is 22 als ie echt zo veel beter is speelde ie wel in het 1e toch
En als hij dat niveau zou hebben is hij niet te halen voor Cambuur of is Cambuur het zelfde niveau als Utrecht?

En er werd een vergelijk gemaakt met de bijna 30 jarige Schmidt en dat Troupee matig aan de bal zou zijn wat hij zeker niet is...
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2021, 14:12:39
En als hij dat niveau zou hebben is hij niet te halen voor Cambuur of is Cambuur het zelfde niveau als Utrecht?

denk utrecht wel meer niveau maar dat zegt niet altijd wat.gaat ook om gevoel
wat je kansen zijn bij een club en speelwijze.

Grijskijkert

#68
Citaat van: denistel op januari 28, 2021, 14:16:06
denk utrecht wel meer niveau maar dat zegt niet altijd wat.gaat ook om gevoel
wat je kansen zijn bij een club en speelwijze.
En er werd een vergelijk gemaakt met de bijna 29 jarige Schmidt en dat Troupee matig aan de bal zou zijn wat hij zeker niet is... had dit net nog toegevoegd. Daar was mijn reactie op..
Vind hem beter dan Doke en veel jonger dan Doke, kan nog het 1 en ander leren net als de AZ jongens hebben gedaan.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2021, 10:14:26
Hier een leuk lijstje om over te praten..merendeels transfervrij/amateur-contract of voor weinig op te pikken!

Thijs Oosting (huur)
Jeredy Hilterman(spits)
Kevin Felida(middenvelder)
Brem Soumaoro(centrale verdediger)
Shayne Pattynama(linksback)
Sven van Doorm(Middenvelder)
Ryan Trotman(Vleugelaanvaller)
Mike van de Meulenhof(Keeper)
Jaymillio Pinas(spits)   
Thomas van den Belt(middenvelder)
Danny Henriques(Verdediger/middenvelder)   
Ramón ten Hove(keeper)   
Des Kunst(aanvaller)
Darren Sidoel(middenvelder)   
Tim Pieters(vleugelaanvaller)
Sydney van Hooijdonk(Spits)   
Enric Llansana(middenvelder)   
Anass Najah(middenvelder)   
Redouan El Yaakoubi(centrale verdediger)   
Ilias Bronkhorst(rechtsback/spits)   
Joeri Schroijen(linkervleugel)   
Joey Sleegers(vleugelaanvaller)   
Jort van der Sande(spits)   
Nordin Bakker(keeper)   
Mike van Duinen(aanvaller)   
Giovanni Troupée(rechtsback)   
Armando Obispo(centrale verdediger)   
Odysseus Velanas(middenvelder)   
Justin de Haas(centrale verdediger)   
Emmanuel Matuta(middenvelder)   
Tim van de Schepop(spits)   
Reza Ghoochannejhad(aanvaller)
Dhoraso Moreo Klas(middenvelder)
Ringo Meerveld(middenvelder)

Ik mis een aantal spelers met een aflopend contract op je lijstje ;)
Hammouti Almere
Hamdaoui Graafschap
Van Gassel Helmond
El Karouani NEC
Schoonbrood jong PSV

Andere interessante spelers in de KKD
Sambo jong PSV
Velthuis jong AZ

En zo zijn er nog veel meer. In de eredivisie zullen ook genoeg haalbare spelers zijn als we promoveren dus we moeten ook niet al te vroeg toeslaan

sunderland

Citaat van: justremco op januari 28, 2021, 14:46:53
Ik mis een aantal spelers met een aflopend contract op je lijstje ;)
Hammouti Almere
Hamdaoui Graafschap
Van Gassel Helmond
El Karouani NEC
Schoonbrood jong PSV

Andere interessante spelers in de KKD
Sambo jong PSV
Velthuis jong AZ

En zo zijn er nog veel meer. In de eredivisie zullen ook genoeg haalbare spelers zijn als we promoveren dus we moeten ook niet al te vroeg toeslaan
oef vergeten of niet alles weten

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2021, 14:02:32
Jij doet niets anders roepen is niks en is het wel wat dan heb jij je er niet in verdiept en misschien ben jij nog wel erger omdat je alleen maar kan zeggen wat je zegt, en sinds wanneer spreek jij voor iedereen?
Ik vind kritiek prima maar wel op de inhoud en niet losse flodders als het is niks of wil je wel vooruit, terwijl jezelf met een v/d Meer komt of nog erger met helemaal niks, en vervolgens gaan 'huilen' dat je aangepakt wordt, aangepakt op de inhoud misschien ja...
ik spreek voor de meesten. Dus je hebt gelijk niet iedereen

Bankzitter

Het zou mij niets verbazen als clubs straks veel opties niet kunnen lichten uit geldnood en er ook met kleinere selecties gewerkt moet worden bij veel eredivisieclubs.

Geduld hebben. Als wij relatief goed uit de crisis komen, dan liggen er kansen om een zeer concurrerende selectie samen te stellen.

zeewolde

Citaat van: denistel op januari 28, 2021, 14:07:12
we hebben hiervoor een ander op het oog in mijn ogen een zeer goede felle opkomende
back
die van NEC?

Grijskijkert

Citaat van: justremco op januari 28, 2021, 14:46:53
Ik mis een aantal spelers met een aflopend contract op je lijstje ;)
Hammouti Almere
Hamdaoui Graafschap
Van Gassel Helmond
El Karouani NEC
Schoonbrood jong PSV

Andere interessante spelers in de KKD
Sambo jong PSV
Velthuis jong AZ

En zo zijn er nog veel meer. In de eredivisie zullen ook genoeg haalbare spelers zijn als we promoveren dus we moeten ook niet al te vroeg toeslaan
:thumbsup heb veel gekeken naar spelers o-23 ivm spelersfonds.. Maar je hebt gelijk er zijn veel meer..
IN HENK WE TRUST!!!