Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Remco1352

#1
die kreeg ik ook per mail van Cambuur.
#2
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
februari 17, 2014, 18:14:45
Het word 1 groot feest. met zijn allen in de trein :ams :ams en daarna in de binnenstad kroeg pakken met zn allen! :proost :scc
#3
Wedstrijden / Re: Carpool uitwedstrijden topic
december 05, 2013, 18:10:46
heb al vervoer :)
#4
Wedstrijden / Re: Carpool uitwedstrijden topic
december 04, 2013, 16:21:40
Iemand 2 plekke  vrij voor rkc uit?
#5
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 02, 2013, 21:12:33
nee dat niet maar het zou wel het eerlijkst zijn .
#6
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 02, 2013, 20:49:48
kan pas 6 uur bij stadion zijn waarom niet gewoon de 1e 1200 uitkaart houders + sk donderdag en vrijdag?
#7
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 16:11:56
wij waren vanmiddag auto 44. Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi
#8
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 20, 2013, 17:32:54
zal wel bus combi worden met een prijskaartje van +- €50
#9
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 20, 2013, 17:24:57
Aanwezig in het uitvak, bus 1, zit de 2e bus al bijna vol?  :scc
#10
Wij gaan straks naar cambuurplein :hein :scc :scc :hein
#11
Citaat van: ace1974 op april 22, 2013, 15:30:56
heb 2 kaarten over????

iemand belangstelling???

rij 2 stoel 3 en 4...

zijn in emmen gekocht....
woon er nml....

maar cambuur is mijn ploeg!!!!!

Wij hebben belang erbij u kan contact met ons nemen via privé bericht
#12
Wij hebben er belang bij!
#13
Wij zitten in het thuis vak maandag  :scc
#14
Wij hebbenook nog vervoer nodig (2personen)
#15
Is het Suporters feest 18 +?