Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Remco1352


punkman

Citaat van: Nancai op april 22, 2013, 22:08:30
Wie gaat de bus binnenhalen op het Cambuurplein vanavond?

Wie zet het bier koud ?  :devil

Ronald


Destroyer

vriojdag 10000 man op de buhne hoppa  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Chipke

Volendam heeft TUYP en KRAMER, maar wij hebben HEMMEN en BARTO. Wat is El Makrini trouwens dom bezig, pakt veel  :gelekaart kaarten (achtste van het seizoen).

kgscc

Citaat van: Chipke op april 22, 2013, 22:25:32
Volendam heeft TUYP en KRAMER, maar wij hebben HEMMEN en BARTO. Wat is El Makrini trouwens dom bezig, pakt veel  :gelekaart kaarten (achtste van het seizoen).
Was dat niet zijn negende, dat werd gezegd. Dan zou hij geschorst zijn vrijdag

punkman

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 22:27:47
Was dat niet zijn negende, dat werd gezegd. Dan zou hij geschorst zijn vrijdag

Klopt, en inderdaad een schorsing ...

Destroyer

niet lullig bedoelt, maar zonder makrini ging het dit keer niet minder...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 22:27:47
Was dat niet zijn negende, dat werd gezegd. Dan zou hij geschorst zijn vrijdag

Volgens mij zijn 9e volgens van tuinen op omrop abe is hij er vrijdag niet bij. Bakens en tiga zijn er wel weer bij. Dat hij zoveel kaarten pakt komt door zijn manier van spelen en zijn rol op het veld. Hij knapt het vuile werk op voor alle andere middenvelders en een deel van de verdediging. Hij speelt altijd op het randje, als hi er niet bij is dan mis je hem pas, hij staat namelijk overal.

Ruppppert

scc scc wat een avond,onderweg na hus, ff filmke ineljaar zetten en dan pitte

geel-blauw-dokkum.

Zou makrini deze kaart niet bewust hebben gepakt? Want als hij hem vrijdag had gekregen zou hij de kampioenswedstrijd moeten missen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk


kgscc

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 22:34:16
Volgens mij zijn 9e volgens van tuinen op omrop abe is hij er vrijdag niet bij. Bakens en tiga zijn er wel weer bij. Dat hij zoveel kaarten pakt komt door zijn manier van spelen en zijn rol op het veld. Hij knapt het vuile werk op voor alle andere middenvelders en een deel van de verdediging. Hij speelt altijd op het randje, als hi er niet bij is dan mis je hem pas, hij staat namelijk overal.
Scheidsrechters in de Jupiler League geven ook altijd wel erg makkelijk een gele kaart. Door El Makrini een echte balveroveraar is komt hij te vaak in een de situatie dat een scheidsrechter hem geel geeft. Overigens was de kaart vandaag dan wel weer terecht. Maar goed, dan is hij erbij in de kampioenswedstrijd :)

Ronald

Citaat van: geel-blauw-dokkum. op april 22, 2013, 22:52:51
Zou makrini deze kaart niet bewust hebben gepakt? Want als hij hem vrijdag had gekregen zou hij de kampioenswedstrijd moeten missen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Dan had hij hem wel later in de wedstrijd gepakt, het was wel een terechte kaart. Het is goed dat hij snel gewisseld werd, geen risico's nemen ivm een rode kaart. Goede beslissing van de TS, gewisseld met lef.

Ronald

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 22:56:38
Scheidsrechters in de Jupiler League geven ook altijd wel erg makkelijk een gele kaart. Door El Makrini een echte balveroveraar is komt hij te vaak in een de situatie dat een scheidsrechter hem geel geeft. Overigens was de kaart vandaag dan wel weer terecht. Maar goed, dan is hij erbij in de kampioenswedstrijd :)

Hij speelt altijd met risico komt mede door zijn rol op het veld net een pitbull. De ene scheids laat meet toe dan de andere, maar deze was terecht.