Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

papagaaiensoep

Goudn avond! Bijzonder gezellig in de hoek op de hoofdtribune met mooi zicht op de vakken achter de goal. Zag Tigadouini voor de wedstriid al over het veld lopen het vak in, vervolgens zag ik 'em weer toen 'ie in sun paal hing. Skitterend man! Klasse actie van Henkie de Jong trouwens ok dattie Makrini deraf haalde. Ik snap niet dat die vent suveel overtredingen nodig het en dan ok nog gewoan der op het middenveld.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

John Hiatt

We hebben toch echt de mooiste kutclub van Nederland!  |:)

SCCornjum

Citaat van: John Hiatt op april 23, 2013, 00:46:08
We hebben toch echt de mooiste kutclub van Nederland!  |:)

Afgelopen vrijdag  de arena bezocht, je wil tenslotte mee maken dat dkv eens goed op zijn bek gaat.

Ondanks de perfekte organisatie (vriendelijke stewards,5% bier,catering, ruime parkeerplaats)
Prima avondje gehad maar voor mij was de beleving ver te zoeken.
Gisteravond was dat anders, maandag ochtend ff voor 04:00 al wakker, ik kon niet slapen het kriebelde Match-day, ik was 1 van de laatste groep(230) die een kaartje kon bemachtigen.....

Overdag op en tijdens het werk alleen maar over voetbal gesproken Cambuur, tja waar anders over.

Het verschil/contrast met de wedstrijd van afgelopen vrijdag en maandag avond is enorm, de oud papier container achter de Noord tribune (maandag) en het uitgeprinte a4tje (toegangskaartje vrijdag) a 42,50 euro maken het verschil.

Het contact met de spelers en Henk de Jong, tijdens en na de training, de supporters op Zuid meer dan 1 uur voor aanvang wedstrijd al aanwezig, voor het hek/kassa-plein, welke altijd 5 minuten te laat wordt open gedaan, CC-KVC jullie geven mij die beleving..............................................
De mooiste kut club van Nederland.
Watching Football Is Not A Crime

De Paashaas


De Raaf

Cambuur bedankt. Dit bedoelde ik dus al tijden. 90 min voor de overwinning strijden. Super, super, super.
Alfons zie je het verschil sukkeltje?

De Raaf

Bij titel is doos geraniums onderweg krentenmik. Afzender wiekie, richard en de raaf.
SCC SCC SCC, wat een mooie tijd weer godverdomme  |:) |:)

De Raaf

En toch denk ik wat als.....
Met deze spelvreugde...

De Raaf


pvanbuijtene

Wat wordt het ongelooooflijk spannend komende weken.. pffff!!!
Trots! Wat een sfeer... |:)

Dokkumer

Citaat van: De Raaf op april 23, 2013, 03:03:54
Alfons krantenwijkje!!!
Niks dervan, straks krij ik nooit weer mien Hús an Hús :devil

Bernardo


Destroyer

Prachtig ook dat alle coca Cola supporters ff netjes naar het uitvak zijn begeleid. Normaal onmogelijk maar denk dat keimpe zijn laatste dagen niet veel meer trammelant op zijn nek wil halen.  Keurig  |:)

Nagenieten...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

Ik las zelfs ergens dat keimpe trots was op de vindingrijkheid van de cambuursupporters door naar de lokale c1000 te gaan voor kaarten