Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Bij mij ook, sinds vanochtend is het echt mis.

Galdiano

Citaat van: Roofvogel op april 22, 2013, 14:42:13
Hoe laat hebben we het feest op het plein vanavond? :hein

Eerst maar winnen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Uitvak, directie, sponsoren, en familie/vrienden van spelers zit cambuur tegen de 1000 aan!
Laat staan wat er nog meer zit :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ace1974

heb 2 kaarten over????

iemand belangstelling???

rij 2 stoel 3 en 4...

zijn in emmen gekocht....
woon er nml....

maar cambuur is mijn ploeg!!!!!

Ruppppert


Remco1352


Remco1352

Citaat van: ace1974 op april 22, 2013, 15:30:56
heb 2 kaarten over????

iemand belangstelling???

rij 2 stoel 3 en 4...

zijn in emmen gekocht....
woon er nml....

maar cambuur is mijn ploeg!!!!!

Wij hebben belang erbij u kan contact met ons nemen via privé bericht

denistel

17.00 uur gaan de mannen weg maar ff massaal uit zwaaien en dan richting hertje om de kaarten op te halen

dit is mien club

Citaat van: denistel op april 22, 2013, 15:37:13
17.00 uur gaan de mannen weg maar ff massaal uit zwaaien en dan richting hertje om de kaarten op te halen

Wat laat...  :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Zij hoeven zich dan ook niet eerst in te drinken onderweg met de daarbij behorende pisstops :devil

Jopie


marrumer

veel succes en plezier in emmen jongens!

michello

Gek genoeg totaal geen spanning vergeleken met de match in Doetinchem. Vertrouwen is groot momenteel en heb daarom ook de verwachting op een goede afloop. Had ik bij de Graafschap absoluut niet.

Heb ook nog geen titelkoorts, daarvoor speelt Volendam te goed. Heb m'n hoop gevestigd op de laatste speelronde. ;)

Hou het op een 1-4 ! |:)

oost058

Citaat van: michello op april 22, 2013, 16:10:47
Gek genoeg totaal geen spanning vergeleken met de match in Doetinchem. Vertrouwen is groot momenteel en heb daarom ook de verwachting op een goede afloop. Had ik bij de Graafschap absoluut niet.

Heb ook nog geen titelkoorts, daarvoor speelt Volendam te goed. Heb m'n hoop gevestigd op de laatste speelronde. ;)

Hou het op een 1-4 ! |:)

Volendam krijgt het toch nog wel zwaar met Mvv en GAE denk ik...

Andre-Lwd

Citaat van: oost058 op april 22, 2013, 16:25:13
Volendam krijgt het toch nog wel zwaar met Mvv en GAE denk ik...

Als wij vanavond of vrijdag verliezen maakt het niet uit of zij het zwaar krijgen.

Op papier hebben wij niet een heel moeilijk programma, in de praktijk is dat heel anders, wij moeten 3x achter elkaar winnen, dat zal al heel bijzonder zijn, dat maakt dan totaal 7 op rij winst, dat is denk ik erg lang geleden.