Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

oost058

Citaat van: Andre-Lwd op april 22, 2013, 16:34:23
Als wij vanavond of vrijdag verliezen maakt het niet uit of zij het zwaar krijgen.

Op papier hebben wij niet een heel moeilijk programma, in de praktijk is dat heel anders, wij moeten 3x achter elkaar winnen, dat zal al heel bijzonder zijn, dat maakt dan totaal 7 op rij winst, dat is denk ik erg lang geleden.

Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar ik reageerde alleen even op de opmerking dat volendam zo goed voetbalt en wel kampioen zal worden... het kan nog alle kanten op.
Als we vanavond niet winnen wordt  het in ieder geval heel moeilijk. En 3x op rij vanaf nu is sowieso niet makkelijk.

gobo

Citaat van: John Hiatt op april 22, 2013, 14:20:48
Zo nerveus als wat. Beroerde is dat ik vanavond niet naar Emmen kan en ook niet in staat ben om via tv te kijken.
Ik ook niet. Mut het via teletekst volgen
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

michello

Om alvast in de stemming te komen   |:)
Omrop Fryslan vandaag:


   

666

Ik kan er ook niet bij zijn maar zit wel voor de buis.
Even voor de mensen die onderweg zijn "doe eens een paar foto's van de Cambuurcaravaan voor de thuisblijvers".. wij hebben ook behoefte aan wat sfeer.  |:) |:) |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander


Westerpark

Zojuist 9 kaarten gekregen bij AH Emmen. Wij hebben allemaal al kaarten dus liefhebbers mogen zich melden  |:)

Destroyer

Forza cambuur ole ole ole  |:) _O_ |:)
Die punten gaan met naar Leeuwarden  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

FrannySCC




AL

Stream werkt niet!!
Iemand suggesties??

FrannySCC


scclwd


punkman


oost058