Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Logisch, Makrini eruit. Eigen schuld. Heel dom.

oost058

Citaat van: oost058 op april 22, 2013, 20:22:15
Voor wie? vraag ik me af
Barto of Leeuw?

Voor makrini dus. Zag ik niet aankomen

Ronald

Wie zetten ze dan als stofzuiger neer op het middenveld, Rose kan dat niet alleen doen.

oost058


scclwd



scclwd


oost058

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 20:24:32
Wie zetten ze dan als stofzuiger neer op het middenveld, Rose kan dat niet alleen doen.

Schokker meer naar het midden

marrumer

maar ja geen enkele stream doet het goed bij mij  ;(

scclwd

Sierd de Vos is zwaar partijdig. Hij vindt het zo te horen jammer dat Emmen nog niet heeft gescoord.  :zucht

Ronald



Sonnema

De leeuw  is ook voor de keutel de duur hoe hij op de veld rond loopt. Dit gaat heel erg zwaar worden voor cambuur om daar 3 punten te halen


punkman

Citaat van: scclwd op april 22, 2013, 20:27:35
Sierd de Vos is zwaar partijdig. Hij vindt het zo te horen jammer dat Emmen nog niet heeft gescoord.  :zucht

Iemand die "koekoek"als stopwoord heeft nemen we toch niet serieus ?