Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Begint die vervelende Sierd weer met zijn Oebele verhalen

kgscc

http://stvstreams.com/tv-pagina/ace1
Nog een stream, die andere schokt bij mij nogal. Het programma hoef je niet te installeren

marrumer

hij schokt bij mij ook  , maar die van jou zegt iets over een torrent stream die doet het bij mij helemaal niet.

scclwd

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 20:08:40
Begint die vervelende Sierd weer met zijn Oebele verhalen

Zwaar irritant die kerel.

oost058

Cambuur lekker in de aanval. 4 of 5 corners al voor ons


scclwd

Wat is die Makrini dom bezig met zijn overtredingen.

kgscc

Citaat van: marrumer op april 22, 2013, 20:14:07
hij schokt bij mij ook  , maar die van jou zegt iets over een torrent stream die doet het bij mij helemaal niet.
Vreemd, geen idee waarom die melding komt

AL


oost058

Citaat van: scclwd op april 22, 2013, 20:17:40
Wat is die Makrini dom bezig met zijn overtredingen.

Heeft daar nog wel wat in te leren inderdaad

punkman

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 20:18:27
Vreemd, geen idee waarom die melding komt

Bij mij hetzelfde, zal ff kijken naar een betere ..

scclwd

Diemers loopt al warm. Hemmen komt er zo in.

oost058

Voor wie? vraag ik me af
Barto of Leeuw?


kgscc