Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 17, 2013, 21:03:49
Willen ze daar wel dokkumers nu al hebben?  ;) of zit je in apen kooi  :insane
Ik bin daar tiedelijk undercover als  :monk

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

klompke

Winnen en vrijdag weer winnen en dan zaterdag supportersfeest in het hertje met de selectie kom op tijd want vol is nu echt vol!!! aanvang 20.00 uur deuren open om 19.15 uur

groet klompke

Destroyer

Als weer vrijdag thuis winnen en volendam morst tussentijds punten kun je wel overnachten in het hertje  :scc in een stuk doorgaan  :proost

Galdiano

Citaat van: klompke op april 17, 2013, 21:39:43
Winnen en vrijdag weer winnen en dan zaterdag supportersfeest in het hertje met de selectie kom op tijd want vol is nu echt vol!!! aanvang 20.00 uur deuren open om 19.15 uur

groet klompke

Vorige keer was vol niet vol?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Remco1352

Destroyer

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: denistel op april 17, 2013, 19:27:15
maar we hebben dit seizoen oek al 6 x niks mee had en verder tussen de 10 of 30 man en een paar wedstrijden wat meer
dus die 600 is al heel wat vind ik.

Gloryhunters juh. :devil

dit is mien club

Citaat van: klompke op april 17, 2013, 21:39:43

groet klompke

Niks geen selectie!! Die lui moeten in dat geval, alleen maar slapen eten trainen slapen!!! want die vrijdag daarop mut het dan gebeure in Rotterdam :zweep
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

:0=Al iets bekend omtrent de verkoop van de 230 kaarten die om 09.00 is begonnen.
Hoeveel fanatiekelingen stonden er al op de reserve lijst?

In iedergeval gaan wij vanuit Franeker met 9 man in een busje richting Emmen. Ik heb er zin in.Nog 4 nachtjes slapen ...   Voor de geel blauwe invasie in Emmen. Op naar de slachtbank met die lui. :proost

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 7m Het is druk bij de balie. #cambuur #cambuurleeft http://yfrog.com/obu37solj  http://yfrog.com/nzk4barj

Len Cantello

Zoals het nu staat, kan ik er iig niet bij zijn. Wordt de match nog uitgezonden op EL?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli