Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - doelpuntenmaker

#1
Algemeen / Re: Nieuwe kledingsponsor
juni 11, 2023, 11:35:18
Is iemand al in het bezit van de minikit van het nieuwe Adidas-tenue? Ben benieuwd naar het nieuwe design!
#2
Heeft de Cambuurcultuur omarmd en draagt dit ook uit. Lijkt me, in de situatie waarin de club zit, heel belangrijk.
#3
Hopen dat Mitchel een nieuw contract krijgt!
#4
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2023, 12:53:40
En toch hoop ik stiekem ergens dat ze Ukdrikis verlengen.

Met het oog op KKD en eventuele transferwaarde, lijkt mij dat ook een verstandige keuze.
#5
Citaat van: zeewolde op maart 28, 2023, 16:04:50
Daarvoor meld je je hieraan?
Je hoort niet bij een groep die gesigneerde en gedragen shirts commercieel uitbuit?

Nee hoor, zeker niet!  :thumbsup
Ik volg het forum al een tijdje en vond het nu wel eens tijd om een account aan te maken. Ik zal ook aanwezig zijn in andere topics. Komt goed!
#6
Hallo allemaal,

Als fan van onze mooie club en voor een blijvende herinnering aan mooie momenten, ben ik ge?nteresseerd in voetbalshirts van Cambuur die door spelers zijn gedragen of gesigneerd. Als je zoiets hebt, aarzel niet om een berichtje achter te laten!

:scc