Is iemand al in het bezit van de minikit van het nieuwe Adidas-tenue? Ben benieuwd naar het nieuwe design!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Galdiano op maart 28, 2023, 12:53:40
En toch hoop ik stiekem ergens dat ze Ukdrikis verlengen.
Citaat van: zeewolde op maart 28, 2023, 16:04:50
Daarvoor meld je je hieraan?
Je hoort niet bij een groep die gesigneerde en gedragen shirts commercieel uitbuit?