Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

oost

Hij is 1 van de weinige spelers die dit seizoen een redelijk niveau haald. Moet wel kleine kantekening maken dat er ook te veel duels zijn waar je hem niet ziet. Maar goed met maulun paulissen en kaam heb je voor de kkd een goed middenveld  hoewel ik vrees dat ze alle drie gewoon weg zijn eind van het seizoen

Bankzitter

Bangura, v Kaam, Paulissen hebben een hun niveau meestal gehaald. Foor ook prima na de winter. Dat is het wel, de rest mentaal te zwak of niet goed genoeg.

doelpuntenmaker

Heeft de Cambuurcultuur omarmd en draagt dit ook uit. Lijkt me, in de situatie waarin de club zit, heel belangrijk.

Dokkumer

Ik zie hem graag volgend seizoen terug, maar vrees met grote vreze.
De echte, dat lees je :devil

De Gast

Ik hoor Ultee nog zeggen dat Paulissen het aanvoerderschap had verdiend.
Maar afgelopen zondag weer terug op het bankie ten gunste van de immer falende Jacobs.
Als speler ben je niks waard onder Ultee.

papier

Citaat van: De Gast op april 18, 2023, 17:08:59
Ik hoor Ultee nog zeggen dat Paulissen het aanvoerderschap had verdiend.
Maar afgelopen zondag weer terug op het bankie ten gunste van de immer falende Jacobs.
Als speler ben je niks waard onder Ultee.

Jacobs speelde een aardige pot. Zeker de 1e helft.

PePe

Helsinki heeft belangstelling voor Mitchel, ik hoop dat hij blijft.

papier

Citaat van: PePe op april 21, 2023, 22:17:44
Helsinki heeft belangstelling voor Mitchel, ik hoop dat hij blijft.

Nee, te klein voor het tafellaken te groot voor het servet. Platgooien en opnieuw beginnen dit hele Cambuur.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 21, 2023, 22:17:44
Helsinki heeft belangstelling voor Mitchel, ik hoop dat hij blijft.
hij gaat echt niet blijven zeker niet onder deze trainer.

De Gast

Citaat van: papier op april 21, 2023, 22:19:04
Nee, te klein voor het tafellaken te groot voor het servet. Platgooien en opnieuw beginnen dit hele Cambuur.

Alleen Mac zie ik hier wel graag blijven en Van Kaam. En Paulissen uiteraard maar die zal niet blijven.
Maar helaas zitten we ook nog vast aan hoopje ellende in de spits en een demotivator op de bank.

PePe

Hij wil wel blijven, maar de bal ligt bij Cambuur wat betreft de voorwaarden.

papier

Citaat van: PePe op april 21, 2023, 22:55:24
Hij wil wel blijven, maar de bal ligt bij Cambuur wat betreft de voorwaarden.

Heeft het stempel nergens en overal te kunnen spelen, net als Breij. Daarom denk ik dat het beter is dat hij, en Breij ook, zoeken naar een club die wel een duidelijk plan met ze voor heeft. Niet op 6 of 10 of op een van de vleugels. Gewoon een duidelijke positie gelinkt aan de capaciteiten van de beste heren. Dat zie ik bij ons niet gebeuren, ook niet omdat we altijd de discussie voeren waarom hem/Breij niet op positie xx.?

Bankzitter

Dat ligt ook aan het technisch beleid. Er was geen haast om een extra 6 of een extra rechtsbuiten te halen omdat daar eventueel Paullissen en Breij konden spelen. Gewoon goede spelers halen op 6 en 7 en dan kunnen Breij en Paullissen op de posities spelen waar ze het beste tot hun recht komen.
Zeker in de KKD zijn dat prima aanvallend ingestelde middenvelders met ook een goede mentaliteit.

De Gast

Op een gegeven moment is het ook klaar en moet je een nieuwe start elders maken. Ook al vind ik ?m echt bij onze club passen.

Tanjajeah

Finse topclub HJK Helsinki heeft interesse in Cambuur-middenvelder Mitchel Paulissen


De Finse topclub HJK Helsinki heeft interesse in Mitchel Paulissen, die een aflopend contract heeft bij eredivisionist Cambuur. De middenvelder gaat ook nog om de tafel met de Friese club om te praten over een eventueel langer verblijf. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Robert Postma tegenover SoccerNews.nl.


Het contract van de 29-jarige Paulissen, die sinds 2019 voor Cambuur speelt, werd begin april formeel opgezegd door de Friezen. ?Etienne Reijnen (nieuwe technisch directeur, red.) heeft me onlangs gebeld met de vraag wat de plannen van Mitchel zijn. Er zal nog een gesprek gaan volgen, maar dan moet Cambuur w?l met een goed plan komen?, legt Postma verder uit.

Finland
?Gezien zijn leeftijd gaat Paulissen namelijk niet zomaar voor ??n jaar bijtekenen. Voor wat betreft zijn toekomst zal dat voor meerdere jaren moeten zijn, ook financieel is het belangrijk. Mitchel wil misschien graag naar het buitenland. De Finse topclub HJK Helsinki heeft via een goed contact van mij interesse in hem getoond, maar dit hebben we vooralsnog even geparkeerd.?


De zaakwaarnemer van geboren Limburger Paulissen geeft verder aan dat de middenvelder een avontuur in Azi? als optie ziet. ?Mitchel heeft contact gehad met Wiljan Pluim (oud-speler van Vitesse en Roda JC, red.), die kampioen is geworden is in Indonesi?. ?Kom hierheen Mitchel?, zei hij. Dus dan is het aan mij om dat te gaan regelen?, vervolgt Postma.

Vanuit Limburg, waar Paulissen jarenlang voor Roda JC speelde, is er volgens Postma vooralsnog geen interesse getoond door de vier profclubs aldaar. ?Maar dat kan nog komen. In Duitsland zijn we ook voor Mitchel aan het kijken wat daar mogelijk is. Hij is in de afgelopen seizoenen als voetballer en mens een stuk volwassener geworden. Dat kunnen clubs goed gebruiken.?

Mitchel Paulissen kwam dit seizoen in 26 wedstrijden in actie voor Cambuur. Hierin scoorde hij twee keer.