Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2023, 14:35:32
Zo Sunderland, dat gaat wel heel snel van "geef hem een kans" naar "stuur em weg". Wat zijn de redenen en vooral wat was de druppel voor jou?

Zal ik even antwoorden..

Het beetje voetbal wat er in zat is er vakkundig uitgehaald.
2x een verkeerde bal en je wordt er na 30 minuten uit geflikkerd.
De enige man die een man voorbij komt heeft nog geen minuut gespeeld onder Ultee en mag zelfs weg.
Hij en Alfen zijn op een twee mans missie. De rest hangt er wat bij.
Hij valt z'n spelers af na de wedstrijd.

Dit is in alles een tegenpool van Henk.

Alles wat er met Henk is opgebouwd is weg. Fut. Neerwaartse spiraal.

Bens

Eindelijk een beetje duidelijkheid, Cambuur zoekt nog een nieuwe spits. Er zijn al zo?n 25 spitsen benaderd. Geen had trek of was te duur. Als er een nieuwe spits komt mag Boere weg. Sambissa mag ook weg niet als ter Heide.

anderszchristian

Citaat van: Bens op januari 23, 2023, 14:49:07
Eindelijk een beetje duidelijkheid, Cambuur zoekt nog een nieuwe spits. Er zijn al zo?n 25 spitsen benaderd. Geen had trek of was te duur. Als er een nieuwe spits komt mag Boere weg. Sambissa mag ook weg niet als ter Heide.

Sambissa, die altijd wel inviel onder Henk lijkt het toch echt verbruid te hebben onder Ultee. Liep afgelopen weekend na het warmlopen ook hoofdschuddend richting de dug-out, toen hij doorkreeg dat hij niet meer in ging vallen.

Treb

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2023, 14:51:11
Sambissa, die altijd wel inviel onder Henk lijkt het toch echt verbruid te hebben onder Ultee. Liep afgelopen weekend na het warmlopen ook hoofdschuddend richting de dug-out, toen hij doorkreeg dat hij niet meer in ging vallen.

En terecht.

Als je week in week uit ziet dat Balk mag invallen en afgelopen een of andere jeugdspeler..?
Sambissa is de enige die z'n man voorbij komt.

Onder Henk ging het ook al niet lekker, maar er was duidelijkheid en logische keuzes.

Deze man maakt er een bende van. Doet maar wat. Wisselt maar wat. Wisselt als je een scheet laat en geeft daarna voor de camera's z'n spelers de schuld.

Wat hewwe in hemelsnaam binnen haalt.

anderszchristian

Citaat van: Treb op januari 23, 2023, 14:55:20
Sambissa is de enige die z'n man voorbij komt.

Zo denk ik er ook over, vandaar dat ik het opvallend vind dat hij onder Ultee er niet meer aan te pas komt en nu dus ook mag vertrekken. Vraag me af wat er dan is voorgevallen, want gewogen en te licht bevonden lijkt mij niet de hoofdreden, als je ziet welke spelers er wel speelminuten krijgen op zijn positie.

AL

Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 14:32:23
zou allereerst ultee weg sturen die maakt er een janboel van

Bij mij zal de vlag uitgaan als Ultee weg is.
Zelden een trainer gezien die er zo'n puinhoop van maakt.

PePe

Citaat van: AL op januari 23, 2023, 15:12:05
Bij mij zal de vlag uitgaan als Ultee weg is.
Zelden een trainer gezien die er zo'n puinhoop van maakt.

Straks niet in de polonaise meelopen, als Ultee het wel red.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2023, 14:35:32
Zo Sunderland, dat gaat wel heel snel van "geef hem een kans" naar "stuur em weg". Wat zijn de redenen en vooral wat was de druppel voor jou?
wat treb allemaal benoemd en wat mij het meeste tegenstaat dat hij steeds de spelers de schuld geeft in de pers. Terwijl hij daar zelf verantwoordelijk voor is , de spelers weten vaak niet wat ze moeten doen. Iedereen ziet dat spelers vooral daardoor ook geen vertrouwen hebben. Henk zou never nooit zijn spelers afvallen ook al vond ie dat soms wel eens. Dat riep ie de speler even bij hem op kantoor en legde het uit met beelden en dan weer verder.

sunderland

Citaat van: PePe op januari 23, 2023, 17:10:53
Straks niet in de polonaise meelopen, als Ultee het wel red.
dat doe ik stiekem wel hoor ?.. zou een houdini act zijn

mario

#249
Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 17:21:52
wat treb allemaal benoemd en wat mij het meeste tegenstaat dat hij steeds de spelers de schuld geeft in de pers. Terwijl hij daar zelf verantwoordelijk voor is , de spelers weten vaak niet wat ze moeten doen. Iedereen ziet dat spelers vooral daardoor ook geen vertrouwen hebben. Henk zou never nooit zijn spelers afvallen ook al vond ie dat soms wel eens. Dat riep ie de speler even bij hem op kantoor en legde het uit met beelden en dan weer verder.
Voor de winterstop moest Henk ophouden met knuffelen van de spelers en ze harder aanpakken en nu hebben we een trainer die zegt waar het oa aan schort en dan is het ook niet goed. Ultee valt niemand af en benoemd het in zijn algemeen. Ik vind dat hij groot gelijk heeft om te benoemen dat de spelers 4x de mogelijkheid hadden om in te grijpen. GA staat bovenaan met het aantal begane overtredingen en kijk waar ze nu staan.

denistel

Citaat van: mario op januari 23, 2023, 17:33:03
Voor de winterstop moest Henk ophouden met knuffelen van de spelers en ze harder aanpakken en nu hebben we een trainer die zegt waar het oa aan schort en dan is het ook niet goed. Ultee valt niemand af en benoemd het in zijn algemeen. Ik vind dat hij groot gelijk heeft om te benoemen dat de spelers 4x de mogelijkheid hadden om in te grijpen. GA staat bovenaan met het aantal begane overtredingen en kijk waar ze nu staan.

er is ook een middenweg toch ..ultee stelt zelf die spelers op die niet ingrijpen toch
hij wil met kerels spelen maar nogmaals die hebben we amper. het voetbal wordt
over boord gegooid en daar zijn we juist mee opgeklommen de laatste jaren,
en al gezegd toen ultee hier kwam dat je het met zijn id niet gaat redden liever
met risico ten onder dan met het voetbal van nu,,nu heb je 2 x niks geen punten
en geen leuk voetbal.

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 23, 2023, 18:11:51
er is ook een middenweg toch ..ultee stelt zelf die spelers op die niet ingrijpen toch
hij wil met kerels spelen maar nogmaals die hebben we amper. het voetbal wordt
over boord gegooid en daar zijn we juist mee opgeklommen de laatste jaren,
en al gezegd toen ultee hier kwam dat je het met zijn id niet gaat redden liever
met risico ten onder dan met het voetbal van nu,,nu heb je 2 x niks geen punten
en geen leuk voetbal.
Het lijkt mij dat er absoluut geen chemie is tussen de meeste spelers en Ultee. Zoals je aangeeft pretendeert Ultee een voetbal wat onze jongens niet beheersen, behalve Doke dan. De ingeslagen weg lijkt mij dan ook kansloos en geeft mij de indruk dat Ultee hiermee onderborrelt.
Als supporter zou ik voorstaan Ultee en Foeke per direct op non actief te zetten, maar dat lijkt financieel onmogelijk.
Hiermee wil ik Ultee als vrij onervaren trainer niet te kort doen, maar wel de verantwoordelijke die hem heeft aangesteld,. Die had moeten onderkennen dat hij niet over de competenties beschikt om deze selectie in eredivisie te houden.

nee,wel?

 :clint :0= ultee heeft zijn eigen topic :y

De Gast

Citaat van: Treb op januari 23, 2023, 14:55:20
En terecht.

Als je week in week uit ziet dat Balk mag invallen en afgelopen een of andere jeugdspeler..?
Sambissa is de enige die z'n man voorbij komt.

Onder Henk ging het ook al niet lekker, maar er was duidelijkheid en logische keuzes.

Deze man maakt er een bende van. Doet maar wat. Wisselt maar wat. Wisselt als je een scheet laat en geeft daarna voor de camera's z'n spelers de schuld.

Wat hewwe in hemelsnaam binnen haalt.

Het is weer Cambuur oude stijl.
Jurrie Koolhof, Rob McDonald, Rob Maas, Marcel Keizer, Sjors Ultee.
Die Keizer gaf ons toen ook de nekslag met z?n onnavolgbare keuzes.

Inferno-058

Citaat van: De Gast op januari 23, 2023, 21:02:40
Het is weer Cambuur oude stijl.
Jurrie Koolhof, Rob McDonald, Rob Maas, Marcel Keizer, Sjors Ultee.
Die Keizer gaf ons toen ook de nekslag met z?n onnavolgbare keuzes.
Alfons Arts niet te vergeten