Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Bernardo op mei 29, 2023, 10:16:44
Zonde dat hij vertrekt, snap ook niet dat Cambuur hem niet wil behouden.
Ruzie met Ultee zou alles verklaren, ik gok dat hij terug naar Roda gaat

PePe

Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2023, 18:14:16
Ruzie met Ultee zou alles verklaren, ik gok dat hij terug naar Roda gaat

Hebben ze allemaal ruzie met Ultee, ze gaan bijna allemaal?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op mei 29, 2023, 20:05:31
Hebben ze allemaal ruzie met Ultee, ze gaan bijna allemaal?
:thumbsup

wagen306

Zonde dat ie weggaat. Lekker toch dat ie naar de kroeg gaat. Zal die Ultee nooit doen.

PePe

Paulissen mut echt blieve. 

Specuveter

Is in gesprek met Roda jc.

PePe

Henk mut maar even met hem prate. 

sunderland

Citaat van: PePe op juni 03, 2023, 21:57:20
Henk mut maar even met hem prate.
denk niet dat hij onder Ultee wil blijven. Voor de winterstop de beste en eerste weds onder Ultee wissel, dat vergeet een speler niet. En Roda zal niet minder salaris betalen

sunderland

Hoop van wel natuurlijk, ben groot fan van hem.

De Gast

Vernederd door Ultee. Van wissel tot aanvoerder naar wissel. Ultee in een notendop.

Het ga je goed Mitchell. Voor dit soort spelers kwam ik in elk geval naar het stadion.

Ollie

Zou het echt jammer vinden als ie weg gaat. Prima speler, lekkere techniek en weet wat er leeft bij de supporters (zoals bij de derby)

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juni 04, 2023, 10:04:22
Vernederd door Ultee. Van wissel tot aanvoerder naar wissel. Ultee in een notendop.

Het ga je goed Mitchell. Voor dit soort spelers kwam ik in elk geval naar het stadion.
Zou dat een reden hebben? Iets wat niet aan de grote klok is gehangen...
IN HENK WE TRUST!!!

Stanley

Paulisen is een sympathieke jongen en een leuke voetballer, maar maak hem niet groter dan hij is. Onder Henk was hij ook veelvuldig bankzitter en wisselspeler.
Wat mij betreft mag hij blijven. in de KKD zal hij prima passen.

Grijskijkert

Mitchel gaat naar Lee Man FC, uitkomend in de Hong Kong Premier League
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo