Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Terug naar Roda deze zomer?
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

sunderland

De Gast

Ultee Henk vd Haar.. ze zagen het altijd meer in Jacobs en Maulun zitten maar hij knokte zich altijd terug en was uiteindelijk het meest waardevol.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op februari 08, 2023, 19:17:13
Ultee Henk vd Haar.. ze zagen het altijd meer in Jacobs en Maulun zitten maar hij knokte zich altijd terug en was uiteindelijk het meest waardevol.
Jacobs paste in Henk zijn visie vanwege zijn loopvermogen, Paulissen ennMaulun  hebben daartegen andere kwaliteiten.
Jammer dat Jacobs zich niet verder heeft ontwikkelt en zit waarschijnlijk aan zijn plafond.

Galdiano

We hebben zaterdag Paulissen nodig!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Jacobs gaat na dit seizoen sowieso weg verwacht ik. Dus dan komt er ruimte op het middenveld. Hoop echt dat Paulissen blijft en met Maulun op het middenveld komt.

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2023, 15:48:50
Terug naar Roda deze zomer?

Zou het jammer vinden, een van mijn favorieten en kan makkelijk mee in de Eredivisie.

papier

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2023, 10:48:53
Zou het jammer vinden, een van mijn favorieten en kan makkelijk mee in de Eredivisie.

Mwoah, heeft imo net als Breij geen uitgesproken plek op het veld. Z'n handelingssnelheid is denk ik ook wat te traag. Valt daarmee een beetje tussen wal en schip.

De Gast

De band maar omlaten? Zag hem in het veld Mahi ook eens even aanpakken. Deinst nergens voor terug blijkbaar. En mooie euforie na afloop. Passend bij een aanvoerder.

CambuurAmersfoort

Hopen dat hij blijft.
Neemt absoluut het voortouw en kan hopelijk de belichaming van de wederopstanding worden.
Als je vergelijkt met wat voor pit hij in het veld staat tov een Jacobs of van der water is dat echt ongekend.

Ollie

Ja mooie gast! Je ziet hem ook vaak de interactie zoeken met het publiek. Hij weet wat er nodig is

doelpuntenmaker

Hopen dat Mitchel een nieuw contract krijgt!

Noordcambuur

Citaat van: doelpuntenmaker op april 01, 2023, 22:22:45
Hopen dat Mitchel een nieuw contract krijgt!
omdat hij ??n doelpunt heeft gemaakt  :_schater

Specuveter

Twee a drie bijna assistent.
Doelpunt
Mitchell was gisteren veruit de beste.