Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Begin met een goede trainer en assistent en van daaruit een keeper en dan verder bouwen.

Noordcambuur

Kom maar op met de namen?..

Dokkumer

Leeuwenburgh is ook een krokettenvanger eerste klas.
De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur

Jah die vangt ze ook niet

mindra

denistel

Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2023, 19:50:12
Begin met een goede trainer en assistent en van daaruit een keeper en dan verder bouwen.

liggen beide nog een jaar vast toch

Galdiano

Gewoon Mous terug halen, en ja hij komt van DKV, maar met vertrouwen voor kkd begrippen een meer dan uitstekende keeper.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

We gaan in ieder geval verder zonder Bosschaart:

Assistent-trainer Pascal Bosschaart verlaat SC Cambuur na dit seizoen: 'Prachtige momenten meegemaakt'
Pascal Bosschaart, assistent-trainer van SC Cambuur, verlaat de club na dit seizoen. Hij beschikte over een aflopend contract.
Vier jaar was Bosschaart assistent bij Cambuur. In het laatste jaar moest hij, samen met Martijn Barto, geregeld het hoofdtrainerschap overnemen, toen trainer Henk de Jong die taak niet meer uit kon voeren vanwege de cyste in zijn hoofd.

Bosschaart en Barto hadden een aflopend contract, daarover moesten ze voor 1 april duidelijkheid krijgen.

?Ik heb prachtige momenten meegemaakt met de club en de supporters en daar wil ik iedereen voor bedanken?, stelt Bosschaart op social media. ?Op naar een mooi einde en een nieuw begin.?

Bosschaart werd in 2019 aan de staf van trainer Henk de Jong toegevoegd. Toen was Sandor van der Heide ook nog assistent-trainer. Ook Martijn Barto en keeperstrainer Peter van der Vlag werden destijds aan de staf toegevoegd. In zijn tijd in Leeuwarden volgde Bosschaart de trainerscursus UEFA A.

Stiens

Contracten
Dinsdag zal Cambuur waarschijnlijk meer bekend maken over contracten die wel of niet worden verlengd. Tot die tijd wil algemeen directeur Ard de Graaf er nog niets over zeggen.

Voetbalclubs moeten de contracten van spelers (met een aflopend contract) voor 1 april formeel opzeggen. Als clubs dat niet doen, kunnen de spelers hun contract nog opzeggen voor 15 mei. Gebeurt dat niet, dan wordt het contract automatisch met een jaar verlengd tegen dezelfde voorwaarden.
De contracten van andere leden uit de technische staf lopen ook af. Dat gaat om onder andere assistent-trainers Rob Alflen en Martijn Barto en keeperstrainer Peter van der Vlag. Het contract van hoofdtrainer Sjors Ultee loopt na dit seizoen nog wel een jaar door.

Galdiano

En toch hoop ik stiekem ergens dat ze Ukdrikis verlengen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2023, 12:53:40

Ja eens, heeft echt wel potentie laten zien vorig seizoen. Dit seizoen absoluut niet de vorm maar ook de pech dat het allemaal voor geen ene meter draait. Hou hem er maar bij.

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2023, 12:53:40

Absoluut.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

En als we nu toch bezig zijn flikker die andere assistent er ook even eruit?..Rob?

Tanjajeah

Bosschaart out, van der Ree in? Zou mij niet verbazen.