Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2023, 19:15:22
Verkopen. Hij zal nog ergens tussen de drie en zes ton opbrengen die je zou mislopen als de optie niet wordt gelicht. En dat is voor ons aardig wat geld.

Waarom zou hij in hemelsnaam 3 tot 6 ton waard zijn?

Bankzitter

Waarom zou die om 1 slecht seizoen ineens van 1 miljoen naar gratis gaan?
Voor een buitenlandse club is een paar ton niks, die nemen de gok wel voor een spits van bijna 2 meter.

Drumfather SCC

Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2023, 19:15:22
Verkopen. Hij zal nog ergens tussen de drie en zes ton opbrengen die je zou mislopen als de optie niet wordt gelicht. En dat is voor ons aardig wat geld.

Verkopen  :_schater
Dat kunnen en dat zien ze hier niet...
Cambuur smeedt het ijzer namelijk nooit als het heet is, Zie Hoedemakers en Bangura

Door vreemd beleid en (faal)angst is de club veel geld misgelopen

Specuveter

Een goede as is in ieder geval ontzettend belangrijk!
Dus haal eerst een goede keeper.
Genoeg talentvolle keepers in de eerste divisie of reservekeeper bij een club als NEC.
Als Bergsma zijn niveau van voor de winterstop haalt is dat een dikke prima.
Een ervaren cv erbij lijkt mij noodzakelijk.
Afscheid nemen van Tol.

Hopelijk blijft van Kaam binnenboord.
Idem voor Foor.

En wat wil Cambuur met de spits positie?
Uldrikis?
Johnson?
Of toch een nieuwe spits?
Dan zou ik proberen Vente van Roda te halen.
Snelheid op de vleugels erbij.
Margaritha van Oss
En een talentvolle vleugelspeler van Jong Az halen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2023, 09:45:39
Een goede as is in ieder geval ontzettend belangrijk!
Dus haal eerst een goede keeper.
Genoeg talentvolle keepers in de eerste divisie of reservekeeper bij een club als NEC.
Als Bergsma zijn niveau van voor de winterstop haalt is dat een dikke prima.
Een ervaren cv erbij lijkt mij noodzakelijk.
Afscheid nemen van Tol.

Hopelijk blijft van Kaam binnenboord.
Idem voor Foor.

En wat wil Cambuur met de spits positie?
Uldrikis?
Johnson?
Of toch een nieuwe spits?
Dan zou ik proberen Vente van Roda te halen.
Snelheid op de vleugels erbij.
Margaritha van Oss
En een talentvolle vleugelspeler van Jong Az halen.
ben ik helemaal met je eens haal eerst een keeper en dan verder bouwen.

ruubmac

Laten we er eerst voor zorgen dat we in de eredivisie blijven  ;) Het is zwaar maar nog steeds kans  |:)

mario

Citaat van: ruubmac op maart 29, 2023, 11:08:50
Laten we er eerst voor zorgen dat we in de eredivisie blijven  ;) Het is zwaar maar nog steeds kans  |:)
Damn, waar haal jij die positiviteit vandaan...

Noordcambuur

Citaat van: ruubmac op maart 29, 2023, 11:08:50
Laten we er eerst voor zorgen dat we in de eredivisie blijven  ;) Het is zwaar maar nog steeds kans  |:)
je moet eens ophouden met drinken ruubmac?.

Mike SCC

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2023, 09:45:39

Hopelijk blijft van Kaam binnenboord.
Idem voor Foor.


En dan moet er nog een goede 6 komen, ??n van de belangrijkste posities bij onze manier van spelen. Ben benieuwd wat voor spelers hiervoor op de radar staan.

Specuveter

Citaat van: Mike SCC op maart 29, 2023, 14:31:27
En dan moet er nog een goede 6 komen, ??n van de belangrijkste posities bij onze manier van spelen. Ben benieuwd wat voor spelers hiervoor op de radar staan.
ik Denk dat ze dan wederom bij Jong Az uitkomen!

okkele

Citaat van: ruubmac op maart 29, 2023, 11:08:50
Laten we er eerst voor zorgen dat we in de eredivisie blijven  ;) Het is zwaar maar nog steeds kans  |:)
it aint over till the fat lady sings.
alles kan nog hoor.
een kutwedstrijd tegen excelsior zegt niks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Er is een patroon... steeds als de druk erop staat ,  dan zakken er te veel door het ijs. Het is ook een kwaliteit om onder druk te kunnen spelen, maar juist dan maakt het team de domste fouten.... ballen weggeven, open kansen missen. Een vroege goal is vervelend maar in plaats van vertrouwen hebben dat die jongens voorin het wel weer gelijk trekken, stort het achterin dan vaak in (oa Volendam, Excelcior).

Theoretisch kan er nog best wel veel en de kwaliteit van de basis kan bijna van iedereen winnen nu, maar dan moet er mentaal nog heel veel veranderen en die tijd is nu te kort.




Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2023, 13:10:29
je moet eens ophouden met drinken ruubmac?.
Zodra jij van de azijn afblijft.
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op maart 30, 2023, 13:00:36
Zodra jij van de azijn afblijft.
haha Dokkumer  :thumbsup
Maar mijn woorden komen vaak uit kerel?..

Galdiano

Jan de Boer is gratis op te halen uit Groningen. Volgend jaar keeper in Leeuwarden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets