Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

doelpuntenmaker

Is iemand al in het bezit van de minikit van het nieuwe Adidas-tenue? Ben benieuwd naar het nieuwe design!

weestwel

Adidas :_schater :_schater. Go woke, Go broke.  :_schater :_schater

hobbes

Citaat van: weestwel op juni 11, 2023, 13:04:19
Adidas :_schater :_schater. Go woke, Go broke.  :_schater :_schater

Ah, we hebben weer wat nieuws om over te zeuren?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: hobbes op juni 11, 2023, 14:17:51
Ah, we hebben weer wat nieuws om over te zeuren?

Nou.... als ik de previeuws zie van sommige shirts kan ik niet zeggen dat ik de adidas keuze zo geweldig vind. Sommige zijn spuuglelijk.
Hoop dat de onze hemels mooi wordt.

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 11, 2023, 14:56:34
Nou.... als ik de previeuws zie van sommige shirts kan ik niet zeggen dat ik de adidas keuze zo geweldig vind. Sommige zijn spuuglelijk.
Hoop dat de onze hemels mooi wordt.

Ik denk dat het Weestwel meer om de reclames van Adidas gaat.

De Gast

Citaat van: weestwel op juni 11, 2023, 13:04:19
Adidas :_schater :_schater. Go woke, Go broke.  :_schater :_schater

Heb je eens een toonaangevend merk krijg je dit weer. Man man man man man.

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)

Al ergens te vinden dan?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2023, 10:19:29
Al ergens te vinden dan?
Kreeg foto's te zien via app, staat wel iets online dat is de staf kleding(zwart/wit).
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)

Nou voor de draad ermee, ergens delen op Internet en linkje maar ff posten.


Grijskijkert

Citaat van: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:21:25
Nou voor de draad ermee, ergens delen op Internet en linkje maar ff posten.
Nog 2 weekjes wachten ;)
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 11:43:16
Nog 2 weekjes wachten ;)

Hou dan de volgende keer de informatie lekker  voor jezelf, net als altijd het benoemen van zogenaamde spelers en vervolgens je kop in t zand steken en verder niks melden.

Populair doen met niks

Grijskijkert

Citaat van: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:46:17
Hou dan de volgende keer de informatie lekker  voor jezelf, net als altijd het benoemen van zogenaamde spelers en vervolgens je kop in t zand steken en verder niks melden.

Zal ik doen :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!