Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - FCHandhaving

#1
Citaat van: Arno A op juni 06, 2026, 13:08:13
Zouden we Dave Kwakman niet kunnen huren van AZ. Heeft al in de eredivisie gespeeld voor Groningen en Volendam. Ik denk dat Plat hem vast wel kent

Zou de perfecte middenvelder voor ons zijn, heerlijke speler.
#2
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur [16-1-26]
januari 16, 2026, 21:53:35
Je voelt aan alles dat de 2-2 nog gaat vallen, wat een angst sluipt er opeens in.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Youns El Hilali
februari 17, 2024, 21:57:26
Citaat van: De Gast op februari 01, 2024, 19:41:56
Vanaf het moment van zijn promo film was het ??n en al ellende wat hij uitstraalde. Er moeten op het scoutingsrapport toch wel een aantal kruisjes hebben gestaan die zouden moeten aangeven dat hij niet geschikt is.

Tuurlijk, als het echt een groot talent was geweest had ie natuurlijk nooit bij ons gespeeld, zo re?el moet je ook zijn.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Yanick van Osch
februari 17, 2024, 11:16:09
Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 08:52:17
Ziet er weer bij een aantal goals weer zeer slecht uit. Die gaat op het bankje, kan niet missen.

Mag ik hopen, ben wel klaar met deze clown. Probleem is wie ga je dan laten spelen, Reiziger en/of Minnema zijn het ook niet.
#5
Citaat van: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:02:57
Henk was deze week boos geworden op de training. Slappe hap.

Heeft veel geholpen, de vele punten die we hebben laten liggen tegen ploegen die in de onderste regionen bivakeren is zo dood en doodzonde, en totaal onnodig naar mijn mening.

#6
Selectie en Technische staf / Re: Yanick van Osch
september 11, 2023, 09:16:37
Citaat van: Bankzitter op september 10, 2023, 14:25:54
Reiziger 2 jaar met optie. Kunnen het mooi samen uitvechten.

Hebben nu 2 keepers die niet bij de lat kunnen.
Voor mij is lengte voor een keeper vrij cruciaal maar goed, ik heb het niet voor het zeggen.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Wiebe Kooistra
augustus 12, 2023, 16:23:11
Goed genoeg is oud genoeg, vertrouwen geven en lekker laten staan.
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur-Emmen
april 01, 2023, 21:44:05
Smand  :wall