Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op februari 16, 2024, 23:07:56
tactisch ook weer compleet weg getikt lui spelen lekker de bal over het hele
veld naar elkaar en wij dekken op 5 meter en niemand doet er wat aan das
de bedoeling zeker dat we hun lekker laten spelen en ja dan krijg je ze wel tegen
slappe hap was het en dat weer voor 9000 plus echt beschamend
Dit dus....beste verslag wat ik hier heb gelezen...
Voor de rest.... Keepert ben ik klaar mee.
Wiekie Skolten en ons soms wat te negatieve andere vrienden lekker aan pakken na het verlies
van Cambuur bevalt me helemaal niet.
In bepaalde dingen hebben ze vaak wel gelijk. En denk dr om, t zijn trouwe supporters.
Ik laat t hier bij, compleet verknalde avond.
18 uur weg 2315 thuis.....berenburgje dan maar.
Niet best dit ;(

okkele

Citaat van: papier op februari 17, 2024, 00:04:30
Misschien ook wel kenmerkend voor dit cambuur, je komt er niet aan te pas en krijgt maar een of twee geel. Skaven verdomme.

je mag blijkbaar geen geel pakken in lwd, balk kan niet veel goed doen hier.
een type balk werd echt gemist nu.
die wormgoor werd ook met bombarie binnengehaald maar speelt net als dat andere meisje bergsma.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Mike SCC

Van mij mogen ze dit topic wel uitprinten en de hele week in de kleedkamer ophangen. Weten deze gasten ?berhaupt wel waar ze het voor doen denk ik dan. Aan kwaliteit zou het niet moeten liggen in dit soort wedstrijden maar ook die tegen Top Oss, Den Bosch en noem ze allemaal maar op.  :zucht

wiekie1969

wiekie1969

Citaat van: Mike SCC op februari 17, 2024, 01:37:02
Van mij mogen ze dit topic wel uitprinten en de hele week in de kleedkamer ophangen. Weten deze gasten ?berhaupt wel waar ze het voor doen denk ik dan. Aan kwaliteit zou het niet moeten liggen in dit soort wedstrijden maar ook die tegen Top Oss, Den Bosch en noem ze allemaal maar op.  :zucht

Henk was deze week boos geworden op de training. Slappe hap.

wiekie1969

Citaat van: denistel op februari 16, 2024, 23:07:56
tactisch ook weer compleet weg getikt lui spelen lekker de bal over het hele
veld naar elkaar en wij dekken op 5 meter en niemand doet er wat aan das
de bedoeling zeker dat we hun lekker laten spelen en ja dan krijg je ze wel tegen
slappe hap was het en dat weer voor 9000 plus echt beschamend

Snap niet waarom Barto en vd Vlag hun bek dan niet opentrekken. Of zien zij het ook niet?

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2024, 22:58:14
Ben wel even helemaal klaar met dit stel kneuzen. Zie de komende tijd echt met vrees tegemoed en zelfs na competitie halen lijkt mij niet voor de hand liggend.

Dat gaan we niet redden met 51 tegen. Je moet iedere wedstrijd  zelf wel 3 maken om te winnen.

Poetser

Bankzitter

Ze moeten zichzelf kunnen motiveren. Ze willen toch tegen FC Utrecht spelen volgend seizoen? Of misschien wel een transfer naar zo?n club? Dan moeten ze er iedere week staan en niet alleen tegen een aansprekende tegenstander.

3 middenvelders die zo slap zijn in duels (vKaam, DeJong,vMullem)?. dan win je dit soort wedstrijden niet. Dat moeten ze zelf snappen, het moet niet nodig zijn dat Henk daar fratsen voor moet uithalen.

AliBombali

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 08:23:18
Ze moeten zichzelf kunnen motiveren. Ze willen toch tegen FC Utrecht spelen volgend seizoen? Of misschien wel een transfer naar zo?n club? Dan moeten ze er iedere week staan en niet alleen tegen een aansprekende tegenstander.

3 middenvelders die zo slap zijn in duels (vKaam, DeJong,vMullem)?. dan win je dit soort wedstrijden niet. Dat moeten ze zelf snappen, het moet niet nodig zijn dat Henk daar fratsen voor moet uithalen.

Precies dit; het zijn toch professionals? Ze willen toch voor het hoogst haalbare gaan? Waarom dan niet jezelf motiveren om iedere week het maximale eruit te halen? Of is dit het meer dan het maximale voor het gros van de spelers? Of heeft het te maken met de tegenstander; dat ze zich beter op weten te laden voor de ?grotere? clubs, dan tegen minder goed spelende teams?

Zo?n 1-1 als die van gister mag ook nooit vallen, zeker niet op slag van rust; die gozer kan vogelvrij inkoppen! Een kleine omzetting bij Utrecht in de tweede helft en ze vergroten de ruimte op het middenveld, cre?ren meer ruimte ten opzichte van de backs en snijden er keer op keer doorheen. Alles qua spirit leek daardoor weg en in te zakken! De eerste helft leek het nog ergens op met enkele kansen en een heerlijk doelpunt.

Vlampiep

Het is duidelijk dat Henk geen tovenaar is en de TS hem hierin niet kan ondersteunen en dat hij over een zeer middelmatige selectie beschikt.
Ook is het tekenend dat Henk in de ene wedstrijd wordt toegezongen en bewierrookt en daarna wordt er weer aan hem getwijfeld.
Wat wij momenteel te veel zien is het resultaat van een beleid waarin scouting volledig heeft gefaald en verkeerde keuzes zijn gemaakt.
Dat we geen betere spelers hebben kunnen we de trainer TS niet kwalijk nemen, maar wel het ontbreken van een degelijke scouting en het waardoor de selectie wordt met de aangetrokken spelers. En ja ook de financi?n ontbreken om betere spelers aan te kunnen trekken, maar dit beleid voortzetten gaat volgens mij leiden tot een sterke vermindering van de Sk kaarten en sponsoren waarmee rekening is gehouden.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:04:51
Snap niet waarom Barto en vd Vlag hun bek dan niet opentrekken. Of zien zij het ook niet?

Dat mag ook wel eens worden opgefrist. Barto laatst bij OF net de dorpspastoor. Moet je ook niet aan denken dat hij ooit hier trainer wordt.
Laat Henk mooi cultuurbewaker zijn en zet wat kwaliteit naast ?m neer.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2024, 08:44:18
Het is duidelijk dat Henk geen tovenaar is en de TS hem hierin niet kan ondersteunen en dat hij over een zeer middelmatige selectie beschikt.
Ook is het tekenend dat Henk in de ene wedstrijd wordt toegezongen en bewierrookt en daarna wordt er weer aan hem getwijfeld.
Wat wij momenteel te veel zien is het resultaat van een beleid waarin scouting volledig heeft gefaald en verkeerde keuzes zijn gemaakt.
Dat we geen betere spelers hebben kunnen we de trainer TS niet kwalijk nemen, maar wel het ontbreken van een degelijke scouting en het waardoor de selectie wordt met de aangetrokken spelers. En ja ook de financi?n ontbreken om betere spelers aan te kunnen trekken, maar dit beleid voortzetten gaat volgens mij leiden tot een sterke vermindering van de Sk kaarten en sponsoren waarmee rekening is gehouden.

Zo ist wel. Henk hoeft zich niet te bewijzen. Henk moet goed ondersteund worden en een goeie selectie tot zn beschikking hebben. Hij heeft het ook maar overgenomen moeten we niet vergeten.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op februari 16, 2024, 21:47:14
Dit is de zoveelste bar slechte wedstrijd waar de spelers niet thuis geven, dus het heeft niets met de beker te maken. Ze hebben al 2 jaar lang een mentaliteits probleem.
klopt. Waarom niet starten met die Noor en Sylla op de back dat scheelt al 2 wissels.

michello

Wisselvalligheid zoals we het hele seizoen al zien. Gebrek aan wil om te winnen, missen van ervaring en dat gehussel achterin is ook niet echt bevorderend voor een stabiele achterhoede. Volgende week met een vaste verdediging starten en dit blijven volgehouden tot aan het eind. Stoppen met Smit op de buiten. Verwacht sowieso in Breda een beter resultaat.