Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Jong Utrecht vrijdag 16 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2024, 20:34:35

Vorige topic - Volgende topic

oost

Wat een vreselijk seizoen hebben we eigelijk.
Als je de halve finale even weg denkt een puur naar de competitie kijkt :zucht.
We zitten opgescheept met duur betaalde krachten die veel en veel te weinig brengen. Middenveld klopt weinig van. Achterhoede is gewoon gaten kaas. Nee ook henknkan hier geen klote mee. Dat zou die natuurlijk nooit in het openbaar zeggen. Maar man wat ben ik klaar met dit seizoen :rodekaart.
Volgende jaar natuurlijk gewoon weer kkd. Hopelijk  nemen ze afscheid van 90% van de selectie en krijgt henk de kans om het weer ouderwets naar zijn hand te zetten. Oja wat hebben wij een vreselijke KUT KEEPER

Bankzitter

Ik snapte al niet waarom ineens vd Meer vast in het elftal kwam. Tol was een noodoplossing maar hield zich wel staande.
Het was Tol/Smand/Bergsma/Sylla en werd ineens vdMeer/Tol/Smand/Poll.

En zet Smit op het middenveld naast Breij en vMullem dan maar op 6 (bij gebrek aan beter).
Dam zit daar in ieder geval wat meer duelkracht dan met vKaam/De Jong.


Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 09:52:00
Ik snapte al niet waarom ineens vd Meer vast in het elftal kwam. Tol was een noodoplossing maar hield zich wel staande.
Het was Tol/Smand/Bergsma/Sylla en werd ineens vdMeer/Tol/Smand/Poll.

En zet Smit op het middenveld naast Breij en vMullem dan maar op 6 (bij gebrek aan beter).
Dam zit daar in ieder geval wat meer duelkracht dan met vKaam/De Jong.
Bergsma speelt het hele seizoen al met pijnstillers en speelt alleen als het nodig is... Poll speelde omdat Sylla weg was. En de nieuwe jongens hebben wat wedstrijden betreft wat meer tijd nodig.
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Geef eerst eens de aanvoerdersband aan de enige echte aanvoerder en dat is Breij. Die jonkies moet je er niet mee opzadelen want ze raken geen knikker meer.

Naastismis

Onder Ultee dit seizoen  meer thuiswedstrijden gewonnen dan onder Henk, gewoon een andere trainer volgend seizoen, de kunstjes van Henk zijn uitgewerkt.

Grijskijkert

Citaat van: Naastismis op februari 17, 2024, 10:18:03
Onder Ultee dit seizoen  meer thuiswedstrijden gewonnen dan onder Henk, gewoon een andere trainer volgend seizoen, de kunstjes van Henk zijn uitgewerkt.
Tuurlijk :_schater :_schater :_schater :_schater :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Naastismis op februari 17, 2024, 10:18:03
Onder Ultee dit seizoen  meer thuiswedstrijden gewonnen dan onder Henk, gewoon een andere trainer volgend seizoen, de kunstjes van Henk zijn uitgewerkt.

Misschien moet je eens wat verder kijken dan de trainer  :zucht

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

oost


Grijskijkert

Citaat van: oost op februari 17, 2024, 11:07:26
Misschien Hans klok voor de groep :devil
Ze kenne dei oek voor de groep zetten, dan valt er altiet wat te lachen voor de spelers..
IN HENK WE TRUST!!!

FCHandhaving

Citaat van: wiekie1969 op februari 17, 2024, 08:02:57
Henk was deze week boos geworden op de training. Slappe hap.

Heeft veel geholpen, de vele punten die we hebben laten liggen tegen ploegen die in de onderste regionen bivakeren is zo dood en doodzonde, en totaal onnodig naar mijn mening.


Galdiano

Ik gooi hem er maar even in, en ik weet er zelf ook geen volledig antwoord op. En speel wellicht advocaat van de duivel.

Henk zakt tactisch te vaak door het ijs, en met Barto, vd Vlag en nu ook met Burghout is er niemand die hem kan ondersteunen.
Te vaak heeft Henk het niet om kunnen draaien. En daarmee bedoel ik te zeggen, het is voor een x periode leuk vanwege het schok effect. Nu ook de eerste 9 wedstrijden ongeslagen, tegenstanders passen zich weer aan het alles maar voren spel van Henk en er is wederom geen plan B.

De halve finale verbloemt op dit moment veel, en daar ligt ook precies weer de kracht van Henk. E?n wedstrijd vlammen en iedereen scherp zetten. Of het nou een derby, tegen Groningen of de beker is, dit kan Henk maar al te goed. Hij doet alsof de Champions League gewonnen kan worden en de spelers gaan als de brandweer.
Maar daarna zakt het weer in. Zoals tegen Oss en gister.

Het is makkelijker om een shock effect te brengen dan een stabiel langdurig presterend elftal. Dit blijkt ook dit seizoen weer met Henk. Graafschap, ADO en Willem II worden gespeeld als finales maar daarna is alles weer ruk. En er is wederom geen plan B. Wederom geen klootzak in het team, het is allemaal weer te lief. Tegen jong ploegen moet je vanaf minuut ??n laten zien dat er niks te halen valt. En het gebeurd elke keer weer niet. Het draait om mooi aanvallend voetbal. En juist tegen die ploegen werkt het weer niet.

In 2013 zijn we gepromoveerd vanwege de flow die we kregen met Henk, echter ook met geluk dat we een Rose en Bakens hadden. Daarna een goede start met Lodeweges, maar daarna met Henk zakte het weer in.

Na het vertrek van Sandor heeft Henk weer geen sterke tacticus naast zich en dat vertaald zich wederom in de huidge prestaties.

Wat moeten we er mee? Ik zie geen verbetering helaas. En kom niet aan,et we hebben de spelers niet. Je ziet op dit moment geen ontwikkeling en vooruitgang helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

De goals tegen zijn toch ook persoonlijke fouten... daar helpt geen taktiek aan.
Dan helpt 2 ? 3 scoren ook niet meer.

Inferno-058

Seizoen gaat als een nachtkaars uit. Het zou wat zijn als we niet eens de play offs meer weten te halen.

En die bekerpot wordt ook een fiasco denk ik

michello

Ik snap de negativiteit maar we spelen potdomme nog overal om. Dat hebben we zelden meegemaakt. Dit team is gewoon verschrikkelijk onstabiel en wisselvallig. We hebben genoeg scorend vermogen dus elke wedstrijd ook kans om te winnen, wie de tegenstander is maakt niet uit, we zijn nog nooit kansloos ten onder gegaan. Daar hou ik me maar aan vast.
Ik ben blij dat we maandag alweer moeten, hopelijk kan dat de negatieve sentiment weer doorbreken.