Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Emmen

Gestart door MILLWALL FC, maart 19, 2023, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Johan058

Ja en dat gaan ze niet nog 30 min volhouden

Johan058

Balk gaat er eentje in leggen!

Destroyer

Mag wel wat gebeuren hoor
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Johan058

Jaaaaaaaa lekker zeg!!!! Nu doortrekken

CambuurArnhem


Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Johan058

Het zal is niet? en nu is het hek weer van de dam

Bens

Weer een goal door een verdediger, gaat weer prima daar achterin.

FCHandhaving


Destroyer

Over en uit, gezapig
** Poolwinner 18/19 - 21/22

D.H.Skolten

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2023, 21:38:32
En terug bij af.
Ook al winnen we dit, we degraderen toch. Cambuur is eredivisie onwaardig. Terwijl de eredivisie al niets voorstelt. We lijken wel een amateurclub.

Johan058


drg

Kunnen de resterende wedstrijden wel gewoon in kleedkamers blijven zitten.

Mike SCC

Niks met niks vandaag. Je helpt ze wederom in het zadel  :thumbsup

Destroyer

Wat een belabberde strijd ben er wel klaar mee.
** Poolwinner 18/19 - 21/22