Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yanick van Osch

Gestart door Huizen, mei 31, 2023, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Hierna nog twee jaar onder contract??

PePe

Dit kan niet nog 2 jaar.

Holwerd voor Cambuur

Ach, hij kan heus wel keepen maar als de rest van het team totaal niet draait, gaat iedereen daar in mee. En bij een keeper valt het dan gewoon meer op. Vicieuze cirkel; kwestie van vertrouwen, bla bla.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Yannick heeft bar slechte statistieken.

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2024, 23:23:16
Ach, hij kan heus wel keepen maar als de rest van het team totaal niet draait, gaat iedereen daar in mee. En bij een keeper valt het dan gewoon meer op. Vicieuze cirkel; kwestie van vertrouwen, bla bla.
Laagste reddingspercentage van de competitie na Koeman JR. Nou dan kan je er niks van.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op februari 16, 2024, 23:35:02
Laagste reddingspercentage van de competitie na Koeman JR. Nou dan kan je er niks van.

Hoe wordt dat berekend eigenlijk?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Ziet er weer bij een aantal goals weer zeer slecht uit. Die gaat op het bankje, kan niet missen.

FCHandhaving

Citaat van: De Gast op februari 17, 2024, 08:52:17
Ziet er weer bij een aantal goals weer zeer slecht uit. Die gaat op het bankje, kan niet missen.

Mag ik hopen, ben wel klaar met deze clown. Probleem is wie ga je dan laten spelen, Reiziger en/of Minnema zijn het ook niet.

Tanjajeah

Met alle respect voor Peter van der Vlag en ik kijk geen trainingen. Maar Virginia en nu van Osch lijken niet echt beter te worden gaande het seizoen. Eerder minder.

Beul B

Minnema de rest van het seizoen. Gewoon vertrouwen geven.

papier

Citaat van: Tanjajeah op februari 17, 2024, 11:52:47
Met alle respect voor Peter van der Vlag en ik kijk geen trainingen. Maar Virginia en nu van Osch lijken niet echt beter te worden gaande het seizoen. Eerder minder.

Het ?cambuur dna? lijkt vaak belangrijker dan kwaliteit

Destroyer

Haal die keeper maar van Helmond, stond gister zeer goed te keepen. Deze man is ook niet voor niks bij Fortuna destijds gewisseld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

#132
Citaat van: papier op februari 17, 2024, 14:54:28
Het ?cambuur dna? lijkt vaak belangrijker dan kwaliteit

Helemaal mee eens!

Een frisse wind zou niet verkeerd zijn.

Van det Vlag en Barto wat mij betreft eens vervangen.

Zou Rene van der Weij wel eens bij Cambuur willen zien. Al jaren goed bij Genemuiden.  Wel Cambuur DNA, maar wel kritisch en realistisch.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2024, 15:31:58
Helemaal mee eens!

Een frisse wind zou niet verkeerd zijn.

Van det Vlag en Barto wat mij betreft eens vervangen.

Zou Rene van der Weij wel eens bij Cambuur willen zien. Al jaren goed bij Genemuiden.  Wel Cambuur DNA, maar wel kritisch en realistisch.

Klopt, doet het echt goed daar. En ook niets ten nadele van de heren laat dat wel wezen maar ?te? is niet goed. Je moet niet teveel lui van buiten hebben want dan bestaat de kans dat we onze identiteit verliezen en onherkenbaar spelen. Tegelijkertijd moet je ook niet een hele sloot mensen hebben die als belangrijke toegevoegde waarde ?cultuur bewaken? hebben. Een gezonde mix is nodig.

hobbes

Citaat van: Beul B op februari 17, 2024, 13:58:46
Minnema de rest van het seizoen. Gewoon vertrouwen geven.

Zolang middenvelders in de omschakeling gewoon de bal aan de tegenstander geven heeft een andere keeper weinig nut.