Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yanick van Osch

Gestart door Huizen, mei 31, 2023, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

De 26-jarige Van Osch is met Cambuur rondgekomen over een meerjarige verbintenis.

Welkom!  |:)

Huizen

Hier alvast wat beelden:


NRG

Voor Cambuur een prima keeper denk ik.

Grijskijkert

Bussum, kan je zijn naam nog aanpassen, hij heet Yanick...
IN HENK WE TRUST!!!

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Bankzitter

Mooi dat we zo snel al een nieuwe keeper hebben. Het kan alleen maar beter dan wat we hadden en nu door bouwen aan de rest van het elftal.
Welkom Yanick  |:)

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2023, 16:43:16
Bussum, kan je zijn naam nog aanpassen, hij heet Yanick...

Check!

gobo

Welkom! Goed dat we slecht een paar dagen na het einde van het seizoen al duidelijkheid hebben over een keeper. Benieuwd hoe snel het met de rest van de selectie zal gaan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

oost

Is er ook een bron zie het namelijk nergens staan?

hobbes

Citaat van: oost op mei 31, 2023, 17:21:39
Is er ook een bron zie het namelijk nergens staan?

Het staat iig op vi.nl

wagen306

Hopelijk wordt ie niet eerste keeper. Weer een afdankertje van Fortuna, na Rienstra. Er zit nog steeds totaal geen idee achter bij het halen van spelers. Laat Minnema gewoon keepen! Vd Vlag is er ook nog ter ondersteuning. geef vd Meer, Pichel, en Smit een kans!

justremco

Wat heeft iedereen toch met Minnema? Pakt een paar penalty?s en ineens moet ie eerste keeper worden??

SCC

Dit wel serieus een prima keeper, zeker gezien de situatie waarin we zitten (kkd en financieel).

denistel

Citaat van: justremco op mei 31, 2023, 17:50:29
Wat heeft iedereen toch met Minnema? Pakt een paar penalty?s en ineens moet ie eerste keeper worden??

ontwikkeld zich verder ook prima maar wordt gewoon 2e keeper.

Oud Cambuur

Geen vooroordelen ik hoop echt dat deze man ondanks zijn lengte een schot in de roos is