Citaat van: V-man op december 15, 2023, 23:31:40Je weet dat het belachelijk is, toch gaan een paar halve zolen zonder reden hun dure bier over het net heen smijten? Vreugdebier ben ik al kritisch op, deze actie sloeg gewoon nergens op.
Een absoluut belachelijke maatregel dit. Duizenden mensen kunnen hier geen fuck aan doen en die krijgen straf door lekker in de kou te zitten.
