Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Beelden er maar even bij en de gooiers een tijdje thuis laten.
De echte, dat lees je :devil

zeewolde

Ben een weekend weg, dus zie niks, maar er hangen toch netten voor Noord.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op december 15, 2023, 21:21:27
Jong psv zelfde verhaal. Je komt terug, gaat ervoor en geeft de tegenstander de tijd om zich aan te passen. Mooie supporters zijn dat.
Ze krijgen gewoon een time out na een tegendoelpunt... :_spank
Henk, held, bedankt

KlinkHamer

Citaat van: zeewolde op december 15, 2023, 21:24:35
Ben een weekend weg, dus zie niks, maar er hangen toch netten voor Noord.
Ging er gewoon overheen

Specuveter

Citaat van: zeewolde op december 15, 2023, 21:24:35
Ben een weekend weg, dus zie niks, maar er hangen toch netten voor Noord.
Gingen drie volle bekers over de netten heen.

Destroyer

Na de winterstop.hebben we een plexiglas wand tot de nok van het dak op Noord...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

NRG

En het bier blijft vrolijk stromen op noord. Heel bijzonder..

Trainert!

Citaat van: Specuveter op december 15, 2023, 21:26:49
Gingen drie volle bekers over de netten heen.

KNVB moet maar eens ophouden met deze taferelen. In Turkije veel ergere toestanden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2023, 21:21:41
Beelden er maar even bij en de gooiers een tijdje thuis laten.
Tijdje ?

NRG

Citaat van: Trainert! op december 15, 2023, 21:30:41
KNVB moet maar eens ophouden met deze taferelen. In Turkije veel ergere toestanden.

Tuurlijk. Leg de schuld maar bij een ander neer. Lekker makkelijk.

hobbes

Citaat van: Trainert! op december 15, 2023, 21:30:41
KNVB moet maar eens ophouden met deze taferelen. In Turkije veel ergere toestanden.

Ah, het was de knvb die gooide

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: NRG op december 15, 2023, 21:31:28
Tuurlijk. Leg de schuld maar bij een ander neer. Lekker makkelijk.

Inderdaad. Hele stadion is klaar met die gasten die dit doen. Niet met de regels van de knvb.

Trainert!

Citaat van: NRG op december 15, 2023, 21:31:28
Tuurlijk. Leg de schuld maar bij een ander neer. Lekker makkelijk.

Wie verzint deze regels dan onnozele

Geelblauwstiens