Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Deze moet je winnen. Hoe dan ook. Kom  |:) |:) |:)aan

Bankzitter

Citaat van: Poetser op december 15, 2023, 20:52:48
Toch moet je gewoon 4 maken

De eerste zit er vast in, nu de 2e nog. Daarna zien we wel verder.

AL


AL


wiekie1969

Henk heel erg kwaad voor Noord.

wiekie1969

Wat een stumpers juh. Niet best

hobbes

Haal Noord maar leeg en dan verder

NRG

Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2023, 21:15:43
Henk heel erg kwaad voor Noord.

En terecht! Stelletje fucking losers zijn het!

wiekie1969

Spelers naar binnen. Man man man.

NRG

Die biertent op noord voor de rest van het seizoen maar sluiten.

wiekie1969

Zoveelste keer al. Totaal onzinnig weer.

Specuveter

Lekker snuiven en alcohol.
Intreseert ze geen flikker.


Klaasre1974

Volgende keer noord leeg . Wat een idioten

Viper

En dan te bedenken dat deze dwaas straks zijn bed in kruipt en denkt: "Wat heb IK een heerlijke avond gehad."

papier

Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2023, 21:15:43
Henk heel erg kwaad voor Noord.

Jong psv zelfde verhaal. Je komt terug, gaat ervoor en geeft de tegenstander de tijd om zich aan te passen. Mooie supporters zijn dat.