Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: NRG op december 15, 2023, 21:17:42
Die biertent op noord voor de rest van het seizoen maar sluiten.

Ja man goed idee, lekker je club in financi?le problemen brengen... Jij hebt echt een kamertemperatuur iq

Specuveter

Noord maar leeg bij volgende wedstrijd.
Man Man net Henk gezien bij ESPN.
Die was me een potje boos
En tijdens staken bleef de bierpomp mooi open :wall.

NRG

Citaat van: siepelsjeu op december 15, 2023, 23:09:03
Ja man goed idee, lekker je club in financi?le problemen brengen... Jij hebt echt een kamertemperatuur iq

Volgens mij draai je nu wat zaken om. Ik zou maar niet over iq beginnen..

siepelsjeu

Citaat van: NRG op december 15, 2023, 23:13:19
Volgens mij draai je nu wat zaken om. Ik zou maar niet over iq beginnen..

Haha als jij niet snapt dat Cambuur niet zonder de bier inkomsten van de noord tribune kan dan ben je echt *** dom

hobbes

Citaat van: Bernardo op december 15, 2023, 23:06:57
Denk wel de slechtste wedstrijd sinds Henk zijn terugkeer, maar ondanks dat met name in eerste helft toch 3/4 goede kansen gehad. Lijkt je de tweede helft goed aan te beginnen, verpesten een aantal mafkezen op het Noord het voor de zoveelste keer. :( Na de hervatting heeft het er geen moment meer ingezeten, zonde.

Henk wisselde te laat, Balk had er veel eerder af gemoeten

hobbes

Citaat van: siepelsjeu op december 15, 2023, 23:15:09
Haha als jij niet snapt dat Cambuur niet zonder de bier inkomsten van de noord tribune kan dan ben je echt *** dom

En dat geeft een vrijbrief om te doen wat je wil? Lekker bier gooien want ze hebben het geld nodig? Gegijzeld door je eigen supporters.

siepelsjeu

Citaat van: hobbes op december 15, 2023, 23:17:16
En dat geeft een vrijbrief om te doen wat je wil? Lekker bier gooien want ze hebben het geld nodig? Gegijzeld door je eigen supporters.

Dat zeg ik niet. Maar de tap dicht is iig niet de oplossing.

hobbes

Citaat van: siepelsjeu op december 15, 2023, 23:18:23
Dat zeg ik niet. Maar de tap dicht is iig niet de oplossing.

Dan wordt er iig niet meer gegooid

De Gast

Tuurlijk moet de tap daar dicht. Of de hele tribune maar sluiten.

siepelsjeu

Citaat van: hobbes op december 15, 2023, 23:20:12
Dan wordt er iig niet meer gegooid

En krijgt Cambuur financi?le problemen, echte een fijne oplossing!

NRG

Citaat van: siepelsjeu op december 15, 2023, 23:15:09
Haha als jij niet snapt dat Cambuur niet zonder de bier inkomsten van de noord tribune kan dan ben je echt *** dom

Sorry. Je hebt helemaal gelijk. Daar had ik met mijn beperkte intelligentie nog niet aan gedacht..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 15, 2023, 22:54:39
Meerdink ook een topper

Ik mag hopen dat ze die in het bezemhok hebben opgesloten en er pas weer uit laten als hij hier een (halfjaar-)contract heeft getekend.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: siepelsjeu op december 15, 2023, 23:21:15
En krijgt Cambuur financi?le problemen, echte een fijne oplossing!

Krijgen we hier eigenlijk boetes voor? Want dan zou de kraan open laten dus ??k geld kosten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: hobbes op december 15, 2023, 23:16:01
Henk wisselde te laat, Balk had er veel eerder af gemoeten

Dat doet hij al 3 thuiswedstrijden op rij. Dat zegt wel iets over het vertrouwen wat Henk heeft in onze reserve-voorhoede: 0,0.
En laten we eerlijk zijn: op die ene goal na heeft Wiebe bijvoorbeeld ook nog eigenlijk niks laten zien; Hilali breng niks en ik weet zo niet eens wie onze andere aanvallers zijn....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

siepelsjeu

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 15, 2023, 23:25:48
Krijgen we hier eigenlijk boetes voor? Want dan zou de kraan open laten dus ??k geld kosten.

Tot op heden nog niet