Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo-Cambuur

Gestart door Specuveter, november 19, 2023, 18:54:06

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Wel 2 blessures. Van Mullem werd centrale verdediger toen Bergsma uitviel. En van der Meer vervanger Cashilli, die waarschijnlijk lang uitgeschakeld is. Van der Meer heeft eigenlijk nog geen moment overtuigd, dus das wel een punt van zorg. En Bergsma is ook heel belangrijk in de opbouw. Hopen dat het mee valt!

Tanjajeah

Als Cashilli inderdaad zwaar geblesseerd is en er maanden uit ligt dan is de belangrijkste positie om versterking te halen in de winterstop de rechtsback. Veel belangrijker dan een buiten, aanvallend zijn er genoeg mogelijkheden (Kooistra, Henstra) en scoren lijkt geen enkel probleem.

zeewolde

Volgens mij ging Smand er ook niet helemaal fris af...

PePe

Met poep in de broek, 3 punten.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op november 24, 2023, 22:20:56
Als Cashilli inderdaad zwaar geblesseerd is en er maanden uit ligt dan is de belangrijkste positie om versterking te halen in de winterstop de rechtsback. Veel belangrijker dan een buiten, aanvallend zijn er genoeg mogelijkheden (Kooistra, Henstra) en scoren lijkt geen enkel probleem.
eens. Van de Meer komt veel te kort. Hij stapte nu ook een keer veel te laat in waaruit een kans kwam

Specuveter

Citaat van: zeewolde op november 24, 2023, 22:25:29
Volgens mij ging Smand er ook niet helemaal fris af...
wie was er nog wel fris???
Iedereen had kramp op het laatst.
Zal ook wel aan het zware veld liggen.

wiekie1969

Verschrikkelijk triest die blessure. Jongen stond te huilen. Kruisband denk ik. Einde seizoen. Bergsma knalde deur sien enkel. Die zijn we maanden kwijt.

Wat een overwinning weer. Tranen in de ogen. 2 geweldige goals. Stream werkte top.

Genoten vd strijd, iedereen geeft alles. Sylla wat een topper. Bangura voetbal. Schitterend.

Lekker doorgaan zo. Kom aan. Volgende week Eindhoven. Mut kenne.

wiekie1969

Terechte overwinning. Scoren op het juiste moment. Respect.

Poetser

Wat verschrikkelijk kut van de blessures. Voor de jongens vooral, maar ook omdat het achterin eindelijk prima staat.

Noordcambuur

Heb de wedstrijd niet gezien wat is er gebeurd met Bergsma en Caschili en wat zijn de blessures van deze 2.

Tanjajeah

Citaat van: Noordcambuur op november 24, 2023, 22:43:36
Heb de wedstrijd niet gezien wat is er gebeurd met Bergsma en Caschili en wat zijn de blessures van deze 2.

Cashilli zwaar geblesseerd met brancard van het veld, Bergsma werd door 2 man ondersteund om van het veld te komen. Aard van blessures nog niet bekend.

sunderland

Citaat van: Poetser op november 24, 2023, 22:38:22
Wat verschrikkelijk kut van de blessures. Voor de jongens vooral, maar ook omdat het achterin eindelijk prima staat.
idd ons achterhoede was wederom top. Zo jammer omdat je weet dat het nu weer veel minder word. Je hebt vorige week al kunnen zien wat 1 speler deed. Op rechts hebben we niks. Van de Meer komt veel te kort. Henk zal nu moeten schuiven en als Bergsma en Smand kunnen spelen zou ik Tol daar neerzetten. Heeft al eens noodgedwongen 20 min aan de rechterkant gespeeld wat ie uitstekend deed.

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op november 24, 2023, 22:50:55
Cashilli zwaar geblesseerd met brancard van het veld, Bergsma werd door 2 man ondersteund om van het veld te komen. Aard van blessures nog niet bekend.
verdomme mooi kut 2 verdedigers ook nog hoe ga je dit oplossen  :?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op november 24, 2023, 22:25:29
Volgens mij ging Smand er ook niet helemaal fris af...
Knie, lijkt het minst erge vsn de drie.
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op november 24, 2023, 23:01:38
verdomme mooi kut 2 verdedigers ook nog hoe ga je dit oplossen  :?
Tol en van Mullem centraal achterin.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!