Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - FC Eindhoven Vrijdag 1 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 26, 2023, 14:12:41

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Een hele belangrijke wedstrijd deze moet je winnen  |:)
Volle bak in een uitverkocht stadion ben heel benieuwd naar de opstelling.

sunderland

Voorin en midden is duidelijk. Ben benieuwd naar achterin. Wie is fit en wie niet. Hoop niet dat Johndly rechtsback staat. Hij komt te kort

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 26, 2023, 15:38:36
Voorin en midden is duidelijk. Ben benieuwd naar achterin. Wie is fit en wie niet. Hoop niet dat Johndly rechtsback staat. Hij komt te kort
Henk kennende zal hij wel beginnen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op november 26, 2023, 17:30:32
Henk kennende zal hij wel beginnen...
tja .. denk ik ook. En zo niet dan ziet Henk ook niks in hem en dan kan ie weg

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

SCC

Citaat van: sunderland op november 26, 2023, 18:41:49
tja .. denk ik ook. En zo niet dan ziet Henk ook niks in hem en dan kan ie weg
Henk was in zijn vorige periode erg gecharmeerd van Johndly. Het is gewoon zonde dat hij geen ritme (en dus ervaring) heeft opgedaan de afgelopen 2 seizoenen.
Want nu MOET hij er staan en je  hebt gewoon 3-4 wedstrijden nodig om weer in je ritme te komen, te wennen aan de snelheid en ook om conditioneel die extra rushes te maken (dat is anders dan trainingen, weet iedereen die gevoetbald heeft).

En wat je nu ook krijgt, is dat Gabi extra gehyped wordt. Want eerlijk is eerlijk, die speelde de laatste 2-3 wedstrijden niet sterk. Let op he, ik ben erg blij met hem en hij is nog maar 20 jaar! Dus veel potentie. Maar hij is wel heel druistig en stelt zijn passes vaak net wat te lang uit, waardoor hij in duel komt (kans op blessure en/of balverlies). Hij had tegen die nr 7 van Roda meer dan zijn handen vol. Had vd Meer dezelfde wedstrijd gespeeld, dan hadden we daar hier zeker wat van gevonden en bij Gabi blijft dat nu relatief rustig. Zo betrekkelijk is de voetbalwereld natuurlijk ook.

Noordcambuur

#6
Nou wij zullen het zien v/d Meer kan a.s. vrijdag aan de bak ??
Gabi is een geweldig voetballer en elke speler heeft wel een slechte periode maar nogmaals we zullen het zien?.

SCC

Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2023, 10:57:47
Nou wij zullen het zien v/d Meer kan a.s. vrijdag aan de bak ??
Gabi is een geweldig voetballer en elke speler heeft wel een slechte periode maar nogmaals we zullen het zien?.
Beide eens. Vd Meer moet het nu wel echt laten zien.
En vwb Gabi, dat onderschrijf ik ook. Daarom zeg ik, hij is nog mar 20 jaar en ik ben ontzettend blij met hem. Maar dat neemt niet weg dat ik hem de laatste 3 wedstrijden op meer fouten betrapt. Dat mag ook zeker op dit niveau en op zijn leeftijd, maar wat ik probeer aan te geven: iedere fout bij vd Meer zal nu worden aangegrepen om te pleiten voor versterkingen. Terwijl je normaliter met Gabi een hele goede rb hebt en met vd Meer een prima stand in voor KKD (mits ritme).

PePe

Gabi is erg aanvallend van nature, hierdoor kost het soms veel kracht om achterin zaken te moeten herstellen, als hij aanvallend bezig is.
Eigenlijk is hij geen back, maar een middenvelder. (hoewel hij wel goed kan verdedigen)

sunderland

#9
Citaat van: SCC op november 27, 2023, 12:11:26
Beide eens. Vd Meer moet het nu wel echt laten zien.
En vwb Gabi, dat onderschrijf ik ook. Daarom zeg ik, hij is nog mar 20 jaar en ik ben ontzettend blij met hem. Maar dat neemt niet weg dat ik hem de laatste 3 wedstrijden op meer fouten betrapt. Dat mag ook zeker op dit niveau en op zijn leeftijd, maar wat ik probeer aan te geven: iedere fout bij vd Meer zal nu worden aangegrepen om te pleiten voor versterkingen. Terwijl je normaliter met Gabi een hele goede rb hebt en met vd Meer een prima stand in voor KKD (mits ritme).
vind van de Meer erg dromerig zowel in verdedigen als aanvallend bij sluiten. Dat in combinatie met zijn te lage handelingssnelheid vind ik het maar heel matig. Geloof erg in Henk dus misschien krijgt hij ook deze jongen op de rails. Bij die gevaarlijke voorzet bij vvv pakte hij wel degene die het dichtst bij de goal stond dat moest ook, dat zijn man toen vrij kon koppen kon hij niks aan doen. ( met die save van ons keeper) .

Specuveter

Situatie ervoor was het levensgevaarlijk want toen stapte hij veel te vroeg in.
Liep maar net goed af.

SCC

Citaat van: Specuveter op november 27, 2023, 14:30:59
Situatie ervoor was het levensgevaarlijk want toen stapte hij veel te vroeg in.
Liep maar net goed af.
Klopt, dat viel mij ook op. Hij zou eerst instappen, zag toen dat het lastig werd. En aangezien hij doorhad dat hij nu tussen wal en schip stond, zou hij toch maar weer w?l instappen. Dat is hopelijk ritme, maar toen was het voor ons maar goed dat Tol net ingevallen was. Die kon het met snelheid corrigeren, dat had met Smand of Bergsma denk ik een tegendoelpunt geweest.

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Josli

Citaat van: Sakas op november 27, 2023, 16:26:17
Misschien tol op rechts?

Kan... Ik zou Breij daar ook wel willen zien. Volgens mij heeft hij alles om daar goed te kunnen spelen. Van Mullem kan er dan mooi bij op het middenveld... Maar dat gaat Henk niet doen denk ik. Het zal wel vd Meer worden vrees ik...

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 27, 2023, 14:30:59
Situatie ervoor was het levensgevaarlijk want toen stapte hij veel te vroeg in.
Liep maar net goed af.
klopt zeker. Dacht benoem dat maar niet