Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - FC Eindhoven Vrijdag 1 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 26, 2023, 14:12:41

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bernardo op november 30, 2023, 12:46:06
Tol rechtsback, Bergsma/Smand centraal.
dat zou heel mooi zijn. Dan worden we niet echt minder. Weet niet of Tol ook die diepgang kan brengen maar we gaan het zien. Imo het beste

Bernardo

Citaat van: nee,wel? op november 30, 2023, 14:24:53
eerst maar zien of het doorgaat,als het veld bevroren is hebben we een vrije avond,denk dat eindhoven dat ook wel op tijd wil weten en niet voor jan joker naar leeuwarden afreist.
Kunstgras...

sunderland

Citaat van: Bernardo op november 30, 2023, 17:44:11
Kunstgras...
kunstgras met sneeuw of vocht is net een ijsbaan. Hangt er vanaf hoe glad het oppervlak is..  bij vriezen

nee,wel?

Citaat van: sunderland op november 30, 2023, 19:18:13
kunstgras met sneeuw of vocht is net een ijsbaan. Hangt er vanaf hoe glad het oppervlak is..  bij vriezen

dus dat :y

NRG

Ik vraag me inderdaad af of het doorgaat. Het bovenste sneeuwlaagje kunnen ze er wel afschuiven. Maar als het vanavond weer gaat vriezen, en dat gaat het, heb je kans dat het kunstgras spekglad wordt. Bij amateurs wordt volgens mij in elk geval nooit gespeeld als het vriest.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Voorstopper

Als het wordt afgelast, wanneer wordt dat dan bekend gemaakt? Eindhoven is wel een eindje karren anders

Eewal

Citaat van: Voorstopper op december 01, 2023, 12:59:15
Als het wordt afgelast, wanneer wordt dat dan bekend gemaakt? Eindhoven is wel een eindje karren anders
denk idd dat Eindhoven zo ongeveer nu wel zou moeten vertrekken.

Bernardo


weestwel

Citaat van: Voorstopper op december 01, 2023, 12:59:15
Als het wordt afgelast, wanneer wordt dat dan bekend gemaakt? Eindhoven is wel een eindje karren anders

Veldkeuring zal pas eind van de middag of begin van de avond plaatsvinden.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Als de wedstrijd vanmiddag was, had het prima gekund. Het gaat in de avond vriezen en er wordt neerslag verwacht.

Beul B

Die neerslag is er er altijd, na een paar biertjes.... :devil

SCC

De jeugd traint er nu bewust op, zodat er minder kans op opvriezen is en er dus gewoon gevoetbald kan worden vanavond