Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Trainert! op december 15, 2023, 21:36:25
Wie verzint deze regels dan onnozele
Wie overtreedt die regels dan sjoegel. Bewust over het net smijten en geen sprake van vreugdebier halve driekwart.
De echte, dat lees je :devil

CambuurAmersfoort

Kom op Cambuur. Nog eentje erbij!
Deze moet je echt winnen om definitief mee te gaan doe om de 2e promotieplek!!

Destroyer

Je verwacht het niet he?! Dure puntjes, echt doodzonde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

Dankzij de biergooiers op Noord. Bedankt  :R

Destroyer

Bedankt biergooiende imbiciel. Of maar een drooglegging of maar eens een wedstrijd zonder publiek op Noord ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991


Noordcambuur

Cambuur was niet opgewassen tegen dit AZ verdiend verloren en als het nou aan de bier gooiers lag mag iedereen iets over zeggen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op december 15, 2023, 22:22:36
Cambuur was niet opgewassen tegen dit AZ verdiend verloren en als het nou aan de bier gooiers lag mag iedereen iets over zeggen.
Laat het helder zijn dat het zeker niet heeft geholpen. Plaatsvervangende schaamte

sunderland

1 grote ergernis !! Skeids dieptriest en die biergooier, flikker die vent voor zijn leven eruit.

sunderland


hobbes

Citaat van: Trainert! op december 15, 2023, 21:36:25
Wie verzint deze regels dan onnozele

Degene die bier gooit is onnozel

sunderland

Kees Smit de jongste op het veld en tegelijk de beste op het veld met nummer 10. Meerdink ook een topper

sunderland

In mijn ogen hebben we promotie vergooid vandaag. Heb steeds het idee gehad dat we 2e konden worden  De overwinning van vorige week is teniet gedaan

De Gast

Eindelijk weer eens een pot kunnen zien en dan krijg je dit. De verwachtingen kunnen ook gelijk weer de prullenbak in. Het was weer ouderwets helemaal niks. Na de 1-2 kon er ook wel afgefloten worden. Gelatenheid bij spelers en supporters. Ik denk dat de heren voetballers wat teveel in zichzelf zijn gaan geloven..

Nog triester dan het niveau van ons cluppie was natuurlijk weer de Noord tribune. Wat zetten ze zich daar keer op keer ongelooflijk voor schut. Gooi ?m alvast nu maar plat zou ik zeggen.

Bernardo

Denk wel de slechtste wedstrijd sinds Henk zijn terugkeer, maar ondanks dat met name in eerste helft toch 3/4 goede kansen gehad. Lijkt je de tweede helft goed aan te beginnen, verpesten een aantal mafkezen op het Noord het voor de zoveelste keer. :( Na de hervatting heeft het er geen moment meer ingezeten, zonde.