Maandag 16 maart Helmond away om 20:00 uur. Ben benieuwd of we daar ook een mooi sfeervol uitvak kunnen maken zoals in Oss......
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: papier op oktober 01, 2025, 16:22:08
Zo gaat dat met vlaggen. De ene partij kaapt de Nederlandse vlag om een bepaalde reden. Een andere partij kaapt de Friese vlag om een bepaalde reden. Ik kom in het stadion om Cambuur te supporten. Een onderwerp dat mij doet verbroederen met een heleboel mensen die er andere meningen op nahouden dan ik dat doe volgens mij een mooi voorbeeld van dat er ondanks veel verschillen ook gelijkenissen zijn. Hup Cambuur dus.