Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

D-to-f

Kaartverkoop is begonnen.  :scc

1000 kaarten beschikbaar, buscombi voor maar 12,-

Zou mooi zijn om richting de 1000 te gaan!

debaas058

650/1000 kaarten verkocht! Koop je kaart en ga mee.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: debaas058 op oktober 27, 2025, 10:24:26
650/1000 kaarten verkocht! Koop je kaart en ga mee.

Wauw, dat is echt veel, is er weer de verplichting van 3 man per auto? Bij RKC niet (meer)
Henk, held, bedankt

debaas058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2025, 12:15:57
Wauw, dat is echt veel, is er weer de verplichting van 3 man per auto? Bij RKC niet (meer)

Minimaal 3 man per auto inderdaad!
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Inferno-058

#4
Bijna 800 kaarten verkocht.

Johan-12

Het zal weer een lastig potje worden, want de uitwedstrijden gaan nog niet zo lekker dit seizoen.

Wel apart, want andere jaren onder Henk in de KKD ging het vaak best goed. Hopelijk gaat het vrijdag weer wat beter.

Poetser

Citaat van: debaas058 op oktober 27, 2025, 12:58:00
Minimaal 3 man per auto inderdaad!

Ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren. Je hoeft geen kentekens meer op te geven namelijk. Je hebt kaartje + p en 'gewone' kaartjes.

Inferno-058


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Poetser op november 03, 2025, 09:39:09
Ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren. Je hoeft geen kentekens meer op te geven namelijk. Je hebt kaartje + p en 'gewone' kaartjes.

Klopt dat kan niet meer.

Bij controle bij de ingang: Pietje is vandaag ziek geworden helaas....
Henk, held, bedankt

sunderland

#9
Citaat van: Johan-12 op november 03, 2025, 08:16:08
Het zal weer een lastig potje worden, want de uitwedstrijden gaan nog niet zo lekker dit seizoen.

Wel apart, want andere jaren onder Henk in de KKD ging het vaak best goed. Hopelijk gaat het vrijdag weer wat beter.
een kans moet raak zijn want dat mankeert er vaak aan in uitwedstrijden, dat voetbalt zoveel makkelijker. Verder moet de scheids ook eens mee zitten. Vitesse heeft heel veel loopvermogen. En appart?.. vind het voetbal in uitwedstrijden vaak wel beter als toen. Buiten ons team van M?hren.

Noordcambuur

Ben heel benieuwd hoe wij deze wedstrijd aanvliegen  ;)

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 14:58:56
Ben heel benieuwd hoe wij deze wedstrijd aanvliegen  ;)
Ik denk met 11 Man

Noordcambuur


Yellow Army

Area 58