Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058


Stiens

Update kaartverkoop uitwedstrijd tegen FC Den Bosch
20 februari 2025, 9:45
De kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch loopt storm. Omdat het maximale aantal voertuigen binnen de autocombi (zowel regulier als meerpersoonsbusjes) is bereikt, gaat de laatste verkoopfase eerder van start.

Er zijn vanaf vrijdag 10.00 uur geen loyaliteitspunten vereist om een ticket voor de autocombi aan te schaffen. Let op: supporters die gebruik willen maken van de autocombi, kunnen zich alleen nog maar bijschrijven bij een van de geregistreerde voertuigen.

Ook de kaartverkoop voor de bus- en pendelcombi gaat hard. In totaal hebben 140 SCC-ers zich inmiddels ingeschreven voor de awayday.

Bron: Cambuur.nl

Arno A

Deze pot moeten we ook wel kunnen winnen. Is net na carnaval....  :hein    :grolsch   :bav  :ams  :jupiler

papier

Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?

KernvanCambuur

Citaat van: papier op februari 20, 2025, 11:43:27
Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?

Ja, er is naast hun stadion nog een evenement gaande wat voorrang heeft op de parkeerplekken daar..

D-to-f

Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?

Westerpark

Ga daar maar niet van uit want het is bijna niet mogelijk om kaarten te kopen. Autocombi en pendelcombi uitverkocht. Omdat er maar plek is voor 11 auto's en ze voor de pendelcombi maar 1 bus online hebben staan. Zo haak ik af.

Inferno-058

Citaat van: Westerpark op februari 25, 2025, 23:14:47
Ga daar maar niet van uit want het is bijna niet mogelijk om kaarten te kopen. Autocombi en pendelcombi uitverkocht. Omdat er maar plek is voor 11 auto's en ze voor de pendelcombi maar 1 bus online hebben staan. Zo haak ik af.
Er zijn nu weer kaarten voor de pendelcombi en van de week waren er 3 kentekens beschikbaar vanuit Culture!

Op naar Den Bosch!

siepelsjeu

Citaat van: D-to-f op februari 25, 2025, 16:02:45
Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?

400+  |:)

Zuid1991

Citaat van: siepelsjeu op maart 01, 2025, 11:21:42
400+  |:)

400+ is echt een mooi aantal.
Inmiddels al een nieuwe tussenstand?

666

Als er niet meer wordt bijgeschreven voor de autocombi/meerpersoonsbusjes raakt het uitvak niet vol, terwijl er wel animo is voor de pendelbus. Het zou toch mooi zijn als de pendelbus vergroot wordt zodat men de resterende kaartjes ook kan verkopen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Hilterman en Afolabi vandaag een halfuurtje aan het trainen geweest.
Caschili was niet aanwezig vandaag hoorde dat hij rest van het seizoen niet meer voetbalt.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op maart 05, 2025, 13:10:29
Hilterman en Afolabi vandaag een halfuurtje aan het trainen geweest.
Caschili was niet aanwezig vandaag hoorde dat hij rest van het seizoen niet meer voetbalt.

Wellicht de spitsen sparen voor de wedstrijden?

Caschili zou echt sneu voor hem zijn. Terugslag? Of iet anders?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Bij laatste stukje training gingen de spitsen mee.
Dat laatste stuk was ook veel sprinten
Dus allicht niet te veel risico
Gabi is wederom behoorlijk geblesseerd
Wat precies weet ik niet natuurlijk

denistel

Citaat van: Specuveter op maart 05, 2025, 14:27:13
Bij laatste stukje training gingen de spitsen mee.
Dat laatste stuk was ook veel sprinten
Dus allicht niet te veel risico
Gabi is wederom behoorlijk geblesseerd
Wat precies weet ik niet natuurlijk

scheurtje in de knieband hoorde ik.