Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - De Gast

#1
Mooi open laten. Je helft niet te lezen of reageren.
Ben zeer benieuwd waar hij terecht komt.
Gepiekt op het juiste moment, belofte waargemaakt en voor altijd een helden status.
#2
Ook nee. We mutte 1 of 2 niveaus hoger anders dan dat.
#3
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 06, 2026, 10:02:30
Ook geeft Pieter aan dat Ard op was. Kun je daaruit concluderen dat Pieter Ard niks verwijt?
#4
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 03, 2026, 15:29:43
Manchester City als dank voor de goede opvang van Galvez zou wel op z'n plaats zijn.
#5
Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.
#6
We kunnen ons geen 2 jaar een bankzitter veroorloven met een dik salaris. En die kans is niet ondenkbeeldig. Ben echt benieuwd of Diemers bij een andere eredivisieclub 2 jaar kan tekenen of zijn hand toch heeft overspeeld.
#7
Tuurlijk geen slotje. Valt genoeg te bespreken.

Financieel staat het water je tot aan de lippen. Dan is dit blijkbaar wat je wilt en kunt aanbieden. Men gaat daar wel heel makkelijk aan voorbij.
#8
18 jaar wauw. Leuk al die jonkies maar we hewwe 6 spelers met ervaring nodig anders blieve we er niet in.
#9
Lijkt me onmogelijk. Je moet geduld hebben.
Ik hoop dat we de eerste vier speelrondes de schade kunnen beperken.
#10
Wat mutte we met al die jonkies die nu een contract krijgen en amper minuten hebben gemaakt (of helemaal niet) terwijl we straks eredivisie spelen  :?
#11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2026, 22:16:37
In hoeverre herhaal jij het gedrag van de mensen waar je kritiek op hebt. Uiteraard in meer 'fatsoenlijke' bewoording. Of de vraag anders gesteld: op welke manier zoek jij hier verbinding  :proost

Verbinding is zeer moeilijk, zo niet onmogelijk. Die hoop kun je inmiddels wel opgeven.
#12
Citaat van: Lore op mei 12, 2026, 20:09:34
En? Je kan het gewoon echt met iemand oneens zijn, terwijl je niet een hekel aan iemand hebt h?!

Mooi concept hoor

Nee Lore, helaas laten veel mensen zich nog ophitsen waarbij haat de enige andere optie is getuige de reacties hierboven.
#13
Citaat van: sunderland op mei 10, 2026, 09:28:56
Denk dat dit wel een mooi moment is om Rijkhoff te halen.

Dou bist een bitsje de weg kwiet. Even herpakken, kom op.
#14
Als clubman nu nog verkassen.. en dan elders misschien op de bank je carri?re afsluiten. Wat doe je jezelf aan.
#15
Citaat van: mark1989 op mei 08, 2026, 10:39:27
afgelopen seizoen na 1 wedstrijd zei iemand dat het helemaal niks zou worden.
En kijk eens, we staan gewoon in de eredivisie. Nu hoor ik weer teksten van het wordt niks. Dat is veel te vroeg om te concluderen.

Nou ja.. laten we wel wezen. Er stond al bijna helemaal niks eredivisiewaardig. En dat is nu nog minder geworden.
Ik hoop niet dat we nu allemaal jonkies gaan aantrekken en dan net zo als 3 jaar geleden om de 5 wedstrijden een nieuwe aanvoerder moeten zoeken.
Een monsterklus wordt het. Zoveel is zeker.